Gå til innhold

Livet

Gjest Life is short

Anbefalte innlegg

Gjest Life is short

Hva mener du livet bør dreie seg om?

Jeg tror kanskje det dreier seg om å være den man skal være, det tror jeg man er ved å følge sitt hjerte. Være god mot andre og seg selv, få mest mulig ut av livet på en positiv måte. Det er tøft for alle, alle vil møte motgang og medgang. Jeg tror livet er som et stjerneskudd på himmelen, og at det som betyr noe er kjærlighet. Nyte gode stunder, og dele dem med folk rundt seg. Hva tror du?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/359161-livet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvertfall ikke å samle mere penger, stash og plastikkskrot! (selvom det er gøy å shoppe litt)

Aner ikke, men tror vel litt som deg. En får bidra så positivt en kan, for seg og andre, og huske på å være snill, og å huske å være til stede i øyeblikkene sine når det skjer? Tilgi folk for tabber og feil? Lage kunstnetriske ting om man kan? huske at det er andre folk der ute også, og gi der man kan, og ta i mot når man får? Ha tro på egne valg, selvom det selvsagt ikke spiller så stor rolle til slutt?

Stort spørsmål. Men jeg blir hvertfall veldig overasket om det er sånn som de mest konservativt kristne tror ; at når man dør kommer man til himmelen om man har gjort det tradisjonelt snille i livet. Og at de beste plassene koster penger..,9

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/359161-livet/#findComment-3099939
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...