Gå til innhold

Ny støttegruppe for Frp - Krigstyper i VG

Anbefalte innlegg

Gjest j.olsen

Nei, men du benekter det åpenbare - nemlig at fundamentalister er konservative, og at konservative hører til på høyresiden.

Det som er helt åpenbart er at du er helt besatt av å rakke ned på høyresiden, og plasserer alle grupper du ikke liker der. For meg er det åpenbart at et Sharia-samfunn ikke har noe som helst å gjøre med høyrepolitikk - faktisk er det det stikk motsatte.

...

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

19

• Mandolaika

1

• DOLemannen

1

Det som er helt åpenbart er at du er helt besatt av å rakke ned på høyresiden, og plasserer alle grupper du ikke liker der. For meg er det åpenbart at et Sharia-samfunn ikke har noe som helst å gjøre med høyrepolitikk - faktisk er det det stikk motsatte.

...

Hva er det nå du benekter? At å innføre 1500 år gamle lover er "konservativt"?

La meg minne deg på at det var du som la inn diagrammet hvor "konservativt" er på høyresiden. Og selvsagt er "konservative" på høyresiden - i Storbritannia kalles jo høyresiden for The Conservative Party.

Så hva er det egentlig du benekter?

Gjest j.olsen

Hva er det nå du benekter? At å innføre 1500 år gamle lover er "konservativt"?

La meg minne deg på at det var du som la inn diagrammet hvor "konservativt" er på høyresiden. Og selvsagt er "konservative" på høyresiden - i Storbritannia kalles jo høyresiden for The Conservative Party.

Så hva er det egentlig du benekter?

Det da da svært som du surrer og raller. Anbefaler at du prøver på nytt hvis du ikke forstår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...