Gå til innhold

Snakket med legen.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så fint med en lege som skjønner viktigheten av en god dialog. :) Dette var langt mer presist enn det første svaret dere fikk, og nå håper jeg du føler du kan senke skuldrene et hakk. Og så håper jeg du får sove litt bedre om natta.

*Klem*

Skuldrene er senket flere hakk - ikke helt i hvileposisjon, men det kan vel ikke forventes heller :)

Og undere over alle undere, jeg har sovet som en stein i natt!!! Første gang siden 16. desember - da snuppelura først ble innlagt på sykehuset.

Minstemann kom tuslende ved 6-tiden, og jeg hørte ham ikke før han lå i senga mi. Det tror jeg aldri har skjedd. Jeg pleier å våkne av hver minste lille lyd i huset.

Deilig :D

Og nå kommer det snart 4 nabokjærringer som har med seg ett eller annet spiselig, og så skal vi skravle og drikke vin og bare kose oss :)

Jubalong70 har det godt i dag :D

Skuldrene er senket flere hakk - ikke helt i hvileposisjon, men det kan vel ikke forventes heller :)

Og undere over alle undere, jeg har sovet som en stein i natt!!! Første gang siden 16. desember - da snuppelura først ble innlagt på sykehuset.

Minstemann kom tuslende ved 6-tiden, og jeg hørte ham ikke før han lå i senga mi. Det tror jeg aldri har skjedd. Jeg pleier å våkne av hver minste lille lyd i huset.

Og nå kommer det snart 4 nabokjærringer som har med seg ett eller annet spiselig, og så skal vi skravle og drikke vin og bare kose oss :)

Og Jubalong fortjener en alle tiders kveld i kveld! :) Kos deg ordentlig! :)

''Jubalong70 har det godt i dag :D''

Det gleder meg voldsomt! Kos deg :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...