Gå til innhold

Planer for helga, folkens?

Anbefalte innlegg

Fredag kveld: Taco og Korslaget, sammen med barna + ei nabojente som skal overnatte. Rødvin når ungene er i seng.

Lørdag: Store planer om å få ryddet ut av boden og få kjørt diverse gammelt rask på gjenvinningsstasjonen! Kjøpe den oppblåsbare senga som Dorthe anbefalte. Kanskje fått ungene til frisør.

Søndag: Dersom været er ok vil vi på ski eller slalåm!

Altså en helg uten altfor mange planer, men akkurat passe planer :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/359205-planer-for-helga-folkens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag får ungene besøk rett fra skolen, far er borte og mor skal derfor styre fjernkontrollen helt selv til langt på kveld. :-)

Lørdag skal vi alle på et 3-timers idrettsarrangement som jeg skal lede, før vi lager god mat hjemme.

Søndag er værmeldingen så kjip at det neppe blir utendørsaktiviteter overhode. Mulig en tur til svømmehallen, tenker jeg.

Ei rolig og god helg, rett og slett!

I kveld kommer kjæresten min hjem, så jeg tenkte å kosemumse med ham, samt drikke noen øl.

I morgen skal jeg på fest.

Søndag blir det sikkert syvsoving, og rolig dag med film.

Høres ut som en deilig helg :-)

Dorthe sa forresten at jeg skulle spørre deg om den oppblåsbare senga var grei. Ok å ligge på? Ok å håndtere?

Skal stort sett brukes av ungene når de skal på korpstur/kortur/fotballtur.

Hvor mye veier den tror du?

Dorthe sa forresten at jeg skulle spørre deg om den oppblåsbare senga var grei. Ok å ligge på? Ok å håndtere?

Den var superlett, mye lettere enn andre opplåsbare senger/gjestemadrasser jeg har vært borte i..Men eksakt hva den veier klarer jeg ikke å tippe.. Utrolig lett å håndtere. I boks på siden er det bryter og kontakt. Plugg i strøm, still bryter på "blås opp" og den saken er biff. Når den skal pakkes, ditto, bare bryter på "Luft ut". Ledningen rulles sammen og stappes i eget rom. Den var god å ligge på, i motsetning til nesten andre gjestesenger. og blir ikke iskald heller (i motsetning til mange andre oppblåsbare madrasser.)

Det eneste var at den selvfølgelig ikke gikk opp i esken igjen etter bruk, men det hadde vel kanskje vært for mye forlangt..Jeg får INGENTING til å passe i esken igjen når jeg først har tatt det ut...:/

Dorthes variant er kanskje litt diger å ta med på tur, men jeg mener å huske at samme typen finnes i to størrelser? Dessuten, ikke umulig heller, men den tar kanskje litt mye plass i en vanlig, liten sekk? Jeg rullet sammen Dorthes i en svart plastsekk, og da tok den ca 1/4 del av sekken, og lot seg flott stashe på toppen av et ganske fullt skap.

håper det var utfyllende madrasssvar..hehe, føler meg nesten som en som får prosenter, men den ER ganske genial altså! ;)

God helg til deg og dine også, forresten! :)

Annonse

Ups, jeg fikk plutselig minstemann hjem, han skulle egentlig til faren sin så her ble alt snudd på hodet, men veldig hyggelig at han vil være hjemme. Eller kanskje det er kompisene som lokker og ikke meg ;o)

'' Eller kanskje det er kompisene som lokker og ikke meg ;o)''

Kompisene er nok det han vil svare hvis noen spør,- men innerst inne vet du, kan vi teite mødre drømme om noe annet :-)

Den er grei å ligge på og grei å få opp, det er laguna som har båret den, så det vet jeg ikke hvor tung den er

Kompisene er nok det han vil svare hvis noen spør,- men innerst inne vet du, kan vi teite mødre drømme om noe annet :-)

Ja, nå har han gått i dusjen og det betyr faktisk at han ikke har tenkt seg ut i dag. Jeg tror han er sliten, han har jobbet som snekker i dag og vært hos tannlegen og han er ikke så voldsomt blid. Men uansett er det ikke meg han er sur på, det hadde jeg oppdaget og så sier han nok hva det er når han har roet seg litt ned. Han hadde ikke hull heller hos tannlegen, det er bra for han har regulering så jeg håper han steller tennene ordentlig.

Nå skal straks jeg og minstemann på hver vår trening mens eldstemann er hos en kamerat. Far skal på musikkøvelse. Etter trening lager vi noe enkel mat og ser en film eller noe.

Lørdag håper jeg at vi får oss en liten skitur og vi skal handle mat til neste uke. Kanskje vi går og hører konserten til far i huset.

Søndag skal eldstemann på skirenn og minstemann på håndballcup.

Annonse

Den var superlett, mye lettere enn andre opplåsbare senger/gjestemadrasser jeg har vært borte i..Men eksakt hva den veier klarer jeg ikke å tippe.. Utrolig lett å håndtere. I boks på siden er det bryter og kontakt. Plugg i strøm, still bryter på "blås opp" og den saken er biff. Når den skal pakkes, ditto, bare bryter på "Luft ut". Ledningen rulles sammen og stappes i eget rom. Den var god å ligge på, i motsetning til nesten andre gjestesenger. og blir ikke iskald heller (i motsetning til mange andre oppblåsbare madrasser.)

Det eneste var at den selvfølgelig ikke gikk opp i esken igjen etter bruk, men det hadde vel kanskje vært for mye forlangt..Jeg får INGENTING til å passe i esken igjen når jeg først har tatt det ut...:/

Dorthes variant er kanskje litt diger å ta med på tur, men jeg mener å huske at samme typen finnes i to størrelser? Dessuten, ikke umulig heller, men den tar kanskje litt mye plass i en vanlig, liten sekk? Jeg rullet sammen Dorthes i en svart plastsekk, og da tok den ca 1/4 del av sekken, og lot seg flott stashe på toppen av et ganske fullt skap.

håper det var utfyllende madrasssvar..hehe, føler meg nesten som en som får prosenter, men den ER ganske genial altså! ;)

God helg til deg og dine også, forresten! :)

Takk for flott anbefaling! Håper jeg får tak i i morgen!

Det viktigste på planen blir å slappe av! Dette har vært en veldig tøff uke på jobb.... (dette minner meg på at jeg helt har glemt å begynne på rødvinen! *S*)

Det meste i helgen skal tas etter innfallsmetoden, men litt ordning og fiksing blir det vel.

Den er grei å ligge på og grei å få opp, det er laguna som har båret den, så det vet jeg ikke hvor tung den er

''grei å ligge på og grei å få opp''

Hmmm her snakker laguna om kosemumsing med mannen, og så kommer den kommentaren der. Ja, ja, jeg visste jo at dere står hverandre nære, men det får da liksom være måte på! ;-)

''Kompisene er nok det han vil svare hvis noen spør,- men innerst inne vet du, kan vi teite mødre drømme om noe annet :-)''

*drømmer her også* :-)

''grei å ligge på og grei å få opp''

Hmmm her snakker laguna om kosemumsing med mannen, og så kommer den kommentaren der. Ja, ja, jeg visste jo at dere står hverandre nære, men det får da liksom være måte på! ;-)

Nå var det hun og jeg som kjøpte madrassen og hun som pumpet den opp og ut igjen og fetteren min som lå på den og han skrøt. Ikke av laguna altså, men av madrassen. LOL, han likte laguna altså og han traff forloveden hennes også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...