Gå til innhold

Planer for helga, folkens?

Anbefalte innlegg

Nå var det hun og jeg som kjøpte madrassen og hun som pumpet den opp og ut igjen og fetteren min som lå på den og han skrøt. Ikke av laguna altså, men av madrassen. LOL, han likte laguna altså og han traff forloveden hennes også.

Verre og verre...;-)

Fortsetter under...

Deiging på sofaen i kveld.

Lørdag: rydding i skapene, fjerne alt jeg ikke går med eller får på meg, kanskje dørene går igjen da. Ungene skal til mormor og gubben og jeg skal på fin middag og overnatte på hotell (bursdagsgave til gubben)

Søndag: Sløving i sofaen med fotball på tv tenker jeg.

Annonse

Gjest Shira :o)

I kveld er det rolig her hjemme. I morgen skal sambo og guttungen på skytestevne. Jeg skal på besøk hos en venninne, vi skal spise litt, slenge beina på bordet, drikke vin og skravle, så en tur ut på puben.

Søndag skal jeg nok sove hele dagen siden jeg nok bruker opp kreftene på lørdag, men det blir nok typisk en runde Monopol eller Wii med guttungen også på søndag.

Gjest Kirsebær

Fredag: Slappe av i sofaen med et glass rødvin – eller to.

Lørdag: Frisørtime, treffe venninne og trene. Lage en deilig middag til én. (Singel)

Søndag: Trene, gjøre husarbeid og jobbe litt.

''Fredag: Slappe av i sofaen med et glass rødvin – eller to.''

Eller en treliter?

Ups, jeg fikk plutselig minstemann hjem, han skulle egentlig til faren sin så her ble alt snudd på hodet, men veldig hyggelig at han vil være hjemme. Eller kanskje det er kompisene som lokker og ikke meg ;o)

Heldig-gris! Avleverte gutten min til pappaen i dag. Og ser han nok ikke før neste fredag.

Heldig-gris! Avleverte gutten min til pappaen i dag. Og ser han nok ikke før neste fredag.

Jeg har hatt det sånn også jeg. Vi har prøvd det meste og egentlig så funker det veldig greit nå. Men nå så er jeg litt redd når han er hjemme, han er 14 så jeg håper virkelig at han ikke begynner å feste enda.

Annonse

Gjest privat "date" kanskje?

I dag: Drikke en del øl

I morgen: Tur til Oslo, har audiens hos Kongen. Hjemme til 20, skal se Melodi Grand Prix.

Søndag: Kjede meg.

Fant ingen audienser hos Kongen den 15. januar her:

http://www.kongehuset.no/c30041/kalenderpost/liste.html?strukt_tid=30041&arkiv=1

eller her

http://www.kongehuset.no/c26946/kalenderpost/liste.html?strukt_tid=26946

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...