Gå til innhold

Maria Amelie har fått gratis utdannelse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 135
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

49

• Mandolaika

28

• hidi, the scorpion

11

• Colette

7

''– Her er det snakk om likhet for loven og rettferdighet. Det kan ikke være slik at de som får mest oppmerksomhet får bli, sier statsminister Jens Stoltenberg til TV 2.

Han viser til at sist helg ble over 50 mennesker sendt til Irak, flere av disse var småbarnsfamilier.''

http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/jens-boeyer-ikke-av-for-mariapress-3388409.html

''Han viser til at sist helg ble over 50 mennesker sendt til Irak, flere av disse var småbarnsfamilier.''

Ja, og dette er en skam!

''Han viser til at sist helg ble over 50 mennesker sendt til Irak, flere av disse var småbarnsfamilier.''

Ja, og dette er en skam!

"Ja, og dette er en skam!"

Du forstår vel det at hvis det ble bestemt at disse trygt kunne sendes tilbake, så kan ikke Maria få bli? Du ser vel hvor urettferdig DET er?

Annonse

Det finnes jo mange andre steder i Russland hvor hun kan bosette seg.

Hvis hun får bli vil det faktisk være dypt urettferdig overfor alle de asylsøkerne som høyst ufrivillig er blitt satt på et fly ut av landet den siste tiden, og det uten utdanning og skolegang også!

''Det finnes jo mange andre steder i Russland hvor hun kan bosette seg.''

Når du er 16 år?

''Hvis hun får bli vil det faktisk være dypt urettferdig overfor alle de asylsøkerne som høyst ufrivillig er blitt satt på et fly ut av landet den siste tiden, og det uten utdanning og skolegang også!''

Ja, en pinlig politikk.

Med vennlig hilsen

hidi, the scorpion

Ja, og dette er en skam!

Definitivt en skam!

Regjeringen må jo være helt på jordet:(

Til ogmed SV reagerer, da er det alvorlig!

"Ja, og dette er en skam!"

Du forstår vel det at hvis det ble bestemt at disse trygt kunne sendes tilbake, så kan ikke Maria få bli? Du ser vel hvor urettferdig DET er?

Nå er det, for det første, ikke slik at hennes og deres saker er identiske. Hun har bodd her siden hun var 16 (tror jeg det var) og kom her som barn. Hun har ikke bodd noe annet sted i voksen alder.

Men det er velkjent at jeg mener vi skal være mer liberale med innvandrerpolitikken, fordi vi vil tjene på det.

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo

Definitivt en skam!

Regjeringen må jo være helt på jordet:(

Til ogmed SV reagerer, da er det alvorlig!

''Til ogmed SV reagerer, da er det alvorlig!''

Veeeel. SV har vært på full kollisjonskurs med AP i alt som har med asylpolitikk å gjøre fra dag 1. SV sitter tross alt i en regjering som fører den desidert strengeste asylpolitikken noen sine, og eksemplene på inhuman politikk, med SV i regjering, er mange, og de blir nok flere.

''Det finnes jo mange andre steder i Russland hvor hun kan bosette seg.''

Når du er 16 år?

''Hvis hun får bli vil det faktisk være dypt urettferdig overfor alle de asylsøkerne som høyst ufrivillig er blitt satt på et fly ut av landet den siste tiden, og det uten utdanning og skolegang også!''

Ja, en pinlig politikk.

Med vennlig hilsen

Nei, ikke når du er 16 år, men nå når hun er 25.

Pinlig politikk? Nei, tvert i mot er det på sin plass med en opprydding for å opprettholde integritet og respekt.

Veeeel. SV har vært på full kollisjonskurs med AP i alt som har med asylpolitikk å gjøre fra dag 1. SV sitter tross alt i en regjering som fører den desidert strengeste asylpolitikken noen sine, og eksemplene på inhuman politikk, med SV i regjering, er mange, og de blir nok flere.

Enig med deg.

Det er ikke så ille som Danmark, hvor det er en konkurranse om hvem som kan være jævligst med innvandrene. Skammelig!

Med vennlig hilsen

Annonse

Nå er det, for det første, ikke slik at hennes og deres saker er identiske. Hun har bodd her siden hun var 16 (tror jeg det var) og kom her som barn. Hun har ikke bodd noe annet sted i voksen alder.

Men det er velkjent at jeg mener vi skal være mer liberale med innvandrerpolitikken, fordi vi vil tjene på det.

Med vennlig hilsen

Nei, men det må vel være hakket verre å bli sendt tilbake til Irak uansett.

Så det er greit med lovbrudd osv. hvis vi kan tjene på det? En svært egoistisk tankegang!

hidi, the scorpion

:knegg:

Med vennlig hilsen

Jeg så såvidt Stoltenberg, rettferdiggjøre regjeringens beslutning, men skrudde av fortere enn svint!

Finnes ingen rettferdighet å sende ut mennesker som har bodd i Norge i mange år!

Stoltenberg burde vite at vi lever i et sykt, sykt samfunn!

Jeg så såvidt Stoltenberg, rettferdiggjøre regjeringens beslutning, men skrudde av fortere enn svint!

Finnes ingen rettferdighet å sende ut mennesker som har bodd i Norge i mange år!

Stoltenberg burde vite at vi lever i et sykt, sykt samfunn!

"Finnes ingen rettferdighet å sende ut mennesker som har bodd i Norge i mange år!"

Hun har oppholdt seg her ulovlig, jo lengre hun har vært her jo større konsekvens burde det få.

hidi, the scorpion

Ja, men når SV reagerer, så er det positivt for flyktningene!

Nei, men det må vel være hakket verre å bli sendt tilbake til Irak uansett.

Så det er greit med lovbrudd osv. hvis vi kan tjene på det? En svært egoistisk tankegang!

''Nei, men det må vel være hakket verre å bli sendt tilbake til Irak uansett.''

Enig, og jeg mener selvsagt ikke at man skal sende folk til Irak.

''Så det er greit med lovbrudd osv. hvis vi kan tjene på det? En svært egoistisk tankegang!''

Så du ville satt deg på første fly til Sør-Ossetia (tror jeg det er) som 18 åring?

Alene?

"Finnes ingen rettferdighet å sende ut mennesker som har bodd i Norge i mange år!"

Hun har oppholdt seg her ulovlig, jo lengre hun har vært her jo større konsekvens burde det få.

Jeg synes du skal forsøke, Mandolaika!

Sånn at du snakker fra erfaring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...