Gå til innhold

Korslaget - hvem røk ut? (u/t)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

[quote name=Shira :o)' timestamp='1295046746' post='4513101]

Team Anine.

http://www.tv2underholdning.no/korslaget/anine-stang-veldig-kjedelig-aa-vaere-ute-3388541.html

Anine var det ja, jeg sa jo Amelie - ble litt for mye påvirket av trådene her i kveld!

Annonse

Gjest Shira :o)

Anine var det ja, jeg sa jo Amelie - ble litt for mye påvirket av trådene her i kveld!

Fort gjort! :o)

Jeg så på sammen med guttungen, egentlig er jeg lite interessert i slike program, men han digger dem jo, så da hender det vi ser på sammen. Hadde sansen for Team Dag da, den sangen er jo knallbra, og de gjorde bra opptreden for å få frem poenget.

[quote name=Shira :o)' timestamp='1295046937' post='4513109]

Jeg så på sammen med guttungen, egentlig er jeg lite interessert i slike program, men han digger dem jo, så da hender det vi ser på sammen. Hadde sansen for Team Dag da, den sangen er jo knallbra, og de gjorde bra opptreden for å få frem poenget.

Vi heiet veldig på Team Thom - er lokalpatrioter vet du :-)

Kvelden ble litt amputert, fordi eldstemann er sjuk (skulle ha spilt fotballcup i kveld med måtte melde avbud) og satt med feber og vondt i hodet og snørr, 9-åringen hadde overnattingsgjest så hun, venninna og hun minste var i loftstua, og vi voksne er ikke så veldig engasjert, men jeg prøvde å få han eldste i litt bedre humør...

Vi heiet veldig på Team Thom - er lokalpatrioter vet du :-)

Kvelden ble litt amputert, fordi eldstemann er sjuk (skulle ha spilt fotballcup i kveld med måtte melde avbud) og satt med feber og vondt i hodet og snørr, 9-åringen hadde overnattingsgjest så hun, venninna og hun minste var i loftstua, og vi voksne er ikke så veldig engasjert, men jeg prøvde å få han eldste i litt bedre humør...

Huff, håper han kvikner til og dere andre slipper unna. Guttungen har vært dårlig, men var heldigvis frisk igjen i dag. Det er kjipt for dem når de må melde avbud til ting de gleder seg til, guttungen skal skyte i morgen, men nå kan han heldigvis være med. Eneste er dersom været blir skikkelig ille, da må de revurdere turen pga rasfare.

[quote name=Shira :o)' timestamp='1295047384' post='4513119]

Huff, håper han kvikner til og dere andre slipper unna. Guttungen har vært dårlig, men var heldigvis frisk igjen i dag. Det er kjipt for dem når de må melde avbud til ting de gleder seg til, guttungen skal skyte i morgen, men nå kan han heldigvis være med. Eneste er dersom været blir skikkelig ille, da må de revurdere turen pga rasfare.

Minstejenta var hjemme fra skolen i går og i dag pga feber, mannen min kom tidlig hjem fra jobb i går med feber, men han har vært god i dag.

Så det er vel jeg og 9-åringen som får det i helga...

Vær forsiktig med kjøringen, liker meg ikke på de vegene i nærheten av der du bor når det er sånn være som nå.... Kommet mye snø hos dere og? Snakket med de der borte i går, og det var kommet vanvittig mye snø på 2-3 dager.

Minstejenta var hjemme fra skolen i går og i dag pga feber, mannen min kom tidlig hjem fra jobb i går med feber, men han har vært god i dag.

Så det er vel jeg og 9-åringen som får det i helga...

Vær forsiktig med kjøringen, liker meg ikke på de vegene i nærheten av der du bor når det er sånn være som nå.... Kommet mye snø hos dere og? Snakket med de der borte i går, og det var kommet vanvittig mye snø på 2-3 dager.

Jeg bor ikke der vet du ;o) Jeg bor i ett annet fylke jeg. Men jo, det var kommet mye snø, det er det her jeg bor også, for det er ikke sååå lang unna.

Det går endel ras langs de veiene ja, det gjør det her jeg bor også, så jeg hadde ikke vett til å bosette meg en "tryggere" plass med bedre veier! ;o)

Jeg reiser faktisk ikke så mye hjem akkurat på tøffeste vinteren. Det er greitt akkurat nå med snø og kuldegrader, men det er meldt mildere og nedbør og da står jeg over kronglete rasutsatte veier helst.

Annonse

[quote name=Shira :o)' timestamp='1295046937' post='4513109]

Hvordan klarer du å få ham til å se tv med deg? Jeg spør min og han vil ikke. Ikke filmer heller, han vil se alene.

Hvordan klarer du å få ham til å se tv med deg? Jeg spør min og han vil ikke. Ikke filmer heller, han vil se alene.

Fordi han fremdeles bare er 9 år og synes bare mamma er teit 50% av tiden ;o)

Vi koser oss faktisk med både tv og film sammen, det er noe jeg kan gjøre med han, så det setter vi pris på. (selv om jeg er teit som ikke vil la han se alt mulig da, he he).

[quote name=Shira :o)' timestamp='1295048013' post='4513128]

Jeg bor ikke der vet du ;o) Jeg bor i ett annet fylke jeg. Men jo, det var kommet mye snø, det er det her jeg bor også, for det er ikke sååå lang unna.

Det går endel ras langs de veiene ja, det gjør det her jeg bor også, så jeg hadde ikke vett til å bosette meg en "tryggere" plass med bedre veier! ;o)

Jeg reiser faktisk ikke så mye hjem akkurat på tøffeste vinteren. Det er greitt akkurat nå med snø og kuldegrader, men det er meldt mildere og nedbør og da står jeg over kronglete rasutsatte veier helst.

Da husket jeg feil ift hvor du bor og hvor du kommer fra - men du vet hvor jeg mener i alle fall :-) Ja, jeg så det var meldt mildere nå, og dermed er det mer rasutsatt.

Lykke til med kjøring og skyting i morgen!

Da husket jeg feil ift hvor du bor og hvor du kommer fra - men du vet hvor jeg mener i alle fall :-) Ja, jeg så det var meldt mildere nå, og dermed er det mer rasutsatt.

Jeg oppvokst ikke så langt fra der du mener. Jeg flyttet til sambo sin hjemplass da guttungen meldte sin ankomst. Jeg er ofte i de traktene som du besøker (har nær familie på min hjemplass og gode venner), men som sagt, ikke nå når mildværet kommer, huff det kommer til å gå endel ras, det er jeg sikker på. Flomvarsel enkelte steder også.

Like greitt å holde seg hjemme uansett, det er så mye sykdom ute og går! ;o)

Takker, jeg skal ikke være med, men jeg kan overbringe lykkeønskene til sambo og guttungen. (blir væeret for ille drar de ikke, men det skal holde seg OK frem til midnatt etter yr.no sine beskjeder)

Skal forresten krysse fingre for at du og 9-åringen ikke blir syke!

[quote name=Shira :o)' timestamp='1295048128' post='4513131]

Fordi han fremdeles bare er 9 år og synes bare mamma er teit 50% av tiden ;o)

Vi koser oss faktisk med både tv og film sammen, det er noe jeg kan gjøre med han, så det setter vi pris på. (selv om jeg er teit som ikke vil la han se alt mulig da, he he).

Min har aldri ville se på tv med meg. Og da mener jeg aldri. Han vil ikke gå på kino med meg heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...