Gå til innhold

Korslaget - hvem røk ut? (u/t)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er v i to, min snart 13- åring vil ikke lenger se på tv med oss "gamle" og langt mindre gå på kino med oss.

Godt å høre, jeg synes alle ser på tv med ungene sine og min bare vil ikke. Nå skal det sies at jeg ikke har tv i stua altså, men en på hvert soverom. Men det er god plass inne på mitt soverom, men han har aldri vært interessert siden han fikk sitt eget rom. Han sov med meg lenge for jeg hadde bare to soverom og det andre hadde dattera mi.

Gjest Shira :o)

Min har aldri ville se på tv med meg. Og da mener jeg aldri. Han vil ikke gå på kino med meg heller.

Min er så tvslave at han er vel bare happy for å få se mest mulig. ;o)

Det er liksom vår tid sammen det, se film/tv, kino. Vi er også popcornelskere begge to. Sambo ser lite film og spiser ikke popcorn, så det er vår greie.

Annonse

[quote name=Shira :o)' timestamp='1295093204' post='4513265]

Min er så tvslave at han er vel bare happy for å få se mest mulig. ;o)

Det er liksom vår tid sammen det, se film/tv, kino. Vi er også popcornelskere begge to. Sambo ser lite film og spiser ikke popcorn, så det er vår greie.

Min har funnet ut at han får kviser av melk, godis og fett så han lever meget puritansk nå ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...