Gå til innhold

Lite aktivitet?

Anbefalte innlegg

''Folk har kosekveld med familien, MGP, pizza og en pils/vin etterat ungene har lagt seg. Så havner vi single her inne :o)''

*he he* Ungen (ungdommen) er ikke i nærheten av å legge seg ennå, MGP har jeg ikke vurdert å se på, og pizza var også uaktuelt :-)

Min har stukket av og overnatter hos en kompis.

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

14

• cathlin

8

• frosken

5

• hidi, the scorpion

5

Mest aktive i denne tråden

Akkurat nå orker jeg å sitte her med laptopen på fanget og kope mens jeg hører på Black Sabbath og venter på en NHL-kamp jeg skal se klokken 01.00 i natt. :)

Men jeg er effektiv om dagen. I går pakket jeg kofferten før en reise jeg skal på til lørdag, ladet opp batteriene til kameraet, og jeg har til og med pakket håndbagasjen.

Hva? Har du pakket en hel UKE i forveien??

Du begynner å minne meg om morra mi! ;-)

ShitDiddelyDo

Mulig ikke en kjeltring, men ikke noe jeg ville ha truffet på;)

Minner meg på de stakkarene i Australia.....

Nei, hvis jeg skal møte på en kongekobra vil jeg helst se den på avstand. De kan bli gigantiske. Var på slangeshow i fjor og kongekobraen der var 4 eller 5 meter lang. Den var visstnok liten.

På 2.40 i videoklippet under er den like ved beina våre. Det kommer ikke så godt fram av videoen hvor nære den er. Et par sekunder uten at fyren hadde reagert, og jeg jeg måtte knocka den. ;) Sikkerhet og sånn er ikke prioritet i Thailand, men der fikk vi hjertene våre i halsen, gitt. :)

ShitDiddelyDo

Ja, det gjør jeg faktisk, jeg blir helt syk. Forresten har jeg fått kjøpt rosa perler så du trenger ikke se etter det i år ;o)

''Forresten har jeg fått kjøpt rosa perler så du trenger ikke se etter det i år ;o)''

Akkurat som om jeg huska det i fjor. ;)

Jeg skal forsøke å få lagt ut noen bilder underveis. :)

ShitDiddelyDo

Hva? Har du pakket en hel UKE i forveien??

Du begynner å minne meg om morra mi! ;-)

Hehe, jeg har det med å sette fram kofferten en ukes tid i forveien for ikke å glemme småting. ;) Men av en eller annen grunn la jeg oppi ting, og nå er jeg ferdig. Dvs - jeg får vel rydde litt i kofferten og strukturere hakket bedre i reisesekken, men jeg er egentlig ferdig (eneste jeg mangler er laptop og ladere. :)).

I år skal jeg ha med en del fotoutstyr, så det er litt jeg kunne glemt ...

Annonse

''Forresten har jeg fått kjøpt rosa perler så du trenger ikke se etter det i år ;o)''

Akkurat som om jeg huska det i fjor. ;)

Jeg skal forsøke å få lagt ut noen bilder underveis. :)

Ja, du må legge ut bilder så vi kan sitte her i snøføyka og glede oss over at du ligger på stranda om dagen og pilser om kvelden. Jeg regner med at du skjønner jeg ønsker deg skikkelig fin ferie og unner deg det da :oD

Hmmm ... ser ut som om man er nødt til å se på GP for å ha noe å diskutere på dol i kveld, og det orker jeg ikke. Jeg kunne ønsket en lengre diskusjon om skismøring når det er meldt +5, men betviler at det blir den helt store responsen på det heller.

Jeg har akkurat kommet inn etter snømåking (Oslo) og kan rapportere om foreløpig tørr snø og -5 grader. Men temperaturen stiger og i morgen tidlig vil jeg tippe at du må smøre med noe mykere smøring enn swix blå. Mitt forslag er rød swix, som gir garantert kladdeføre:)

Jeg har akkurat kommet inn etter snømåking (Oslo) og kan rapportere om foreløpig tørr snø og -5 grader. Men temperaturen stiger og i morgen tidlig vil jeg tippe at du må smøre med noe mykere smøring enn swix blå. Mitt forslag er rød swix, som gir garantert kladdeføre:)

Jeg lurer på om det kan fungere å komme seg ut på ski kl 8 i morgen tidlig, kanskje ikke snøen har rukket å bli våt ennå da?

Ellers har jeg allerede noe VR 60 på skiene, på toppen av VR 40 og 45 - så det burde fungere hvis jeg kommer meg opp før det blir regn og mildvær...

Jeg har forøvrig latt være å måke snø i dag; den kommer jo til å regne bort i morgen uansett...*s*

Jeg har ikke vært noe særlig aktiv i det siste, selvom jeg stikker innom av og til. Det er lenge siden jeg har deltatt aktivt i en lang tråd.

Å, jeg synes jeg ser deg hver gang jeg er innom. Kanskje du bare er av de som gjør mye ut av deg når du først er her:)

Jeg er veldig aktiv. Du også, og sør, prust og SMIR kan vi stole på. Og et par til.

Men jeg tror du har rett i at det ikke er så mange flere her.

''Jeg er veldig aktiv. Du også, og sør, prust og SMIR kan vi stole på. Og et par til.''

He - he - denne tråden hadde jeg ikke fått med meg :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...