AneM1365380603 Skrevet 15. januar 2011 Skrevet 15. januar 2011 Hadde jo håpet at datra til Diesel Dahl skulle trøkke til skikkelig da, men dengang ei. At Sie Gubba ikke leverte noen GP-låt er jo ingen bombe, det er sånn musikk jeg liker å gaule til i bilen, men det er jo ikke noe å sende til GP. Jeg er blant de få som virkelig liker låta til Carina Dahl Mannen i heimen synes hun ser for vulgær ut 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 15. januar 2011 Skrevet 15. januar 2011 Gatas Parlament høres ut som noe Tramteatret kunne kommet opp med i 1980... For den som lyttet til teksten, så er det endel fy-ord der som ikke passer for et familieprogram. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 15. januar 2011 Skrevet 15. januar 2011 Jeg mener da å ha hørt akkurat samme melodien før men.. Jeg liker Gatas Parlament, men ikke i MGP. Jeg lurer på hvem som plukker ut låtene som får være med i semifinalene? Merkelige sanger å plukke ut. ''Jeg lurer på hvem som plukker ut låtene som får være med i semifinalene? Merkelige sanger å plukke ut.'' Jeg synes i grunnen de gjorde en god jobb i denne delfinalen. Det var låter i syv ulike sjangre, altså noe for enhver smak. Likevel var det ikke noe som virkelig fenget meg. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 15. januar 2011 Skrevet 15. januar 2011 ''Jeg lurer på hvem som plukker ut låtene som får være med i semifinalene? Merkelige sanger å plukke ut.'' Jeg synes i grunnen de gjorde en god jobb i denne delfinalen. Det var låter i syv ulike sjangre, altså noe for enhver smak. Likevel var det ikke noe som virkelig fenget meg. Ja det er sant at det bør være noe for enhver. Selv om jeg ikke var overbegeistra for noen av dem. Ut i fra artistene tror jeg de to neste sendingene blir bedre ) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 15. januar 2011 Skrevet 15. januar 2011 Ja det er sant at det bør være noe for enhver. Selv om jeg ikke var overbegeistra for noen av dem. Ut i fra artistene tror jeg de to neste sendingene blir bedre ) Ryktene sier det Styret i MGP-klubben har fått høre alle låtene. De sier ikke noe direkte, men de ymter om at vinneren mest sannsynlig kommer senere 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 15. januar 2011 Skrevet 15. januar 2011 Ryktene sier det Styret i MGP-klubben har fått høre alle låtene. De sier ikke noe direkte, men de ymter om at vinneren mest sannsynlig kommer senere Ingen stor bombe egentlig. Skal ikke mye til for å slå dagens låter spør du meg ) 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 15. januar 2011 Skrevet 15. januar 2011 Åste og Rikke var best i dag og vant!!! Det groovet skikkelig av den låta:-) 0 Siter
Gjest AntiBotox Skrevet 16. januar 2011 Skrevet 16. januar 2011 Hun første oste jo bare se-på-meg-og-låra-mine. Stemmen var det verre med. :-) Jeg husker henne fra da hun var med i Big Brother. Nydelig flott dame, og en nydelig figur. Så blir det en tur "over there", og da MÅ jo alt prøves. Hun trengte/trenger IKKE botox i overleppen sin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.