Gå til innhold

Jøde på hitlistene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, her var det visst mange ja. Men denne artisten var stor for ca 3-4 år siden. Særpreget med ham var at han opptredde i jødenes "nasjonalskjortel" skjortel og hatt/lue og hadde langt skjegg.mellom 25-30 år gml.

Men skjønner det er vanskleig for dere å skjønne hvem jeg mener nåpr jeg har så få opplysninger. Finner ham jo ikke selv heller. Grunnen til at jeg vil finne ham er fordi jeg har mange gode minner fra den ene hitlåten hans..

Hehe, her var det visst mange ja. Men denne artisten var stor for ca 3-4 år siden. Særpreget med ham var at han opptredde i jødenes "nasjonalskjortel" skjortel og hatt/lue og hadde langt skjegg.mellom 25-30 år gml.

Men skjønner det er vanskleig for dere å skjønne hvem jeg mener nåpr jeg har så få opplysninger. Finner ham jo ikke selv heller. Grunnen til at jeg vil finne ham er fordi jeg har mange gode minner fra den ene hitlåten hans..

Kanskje Mika?

Husker du noen strofer eller spesielle ord fra hitlåten da?

Annonse

Her kanskje?

http://www.jewwatch.com/jew-entertainment-folder.html

Jeg leste ikke det der med skjegg :) Men han er visstnok jøde...

Jeg googlet litt på dette med Mika + jew, men fant ikke ut av det (lette ikke så veldig godt, da)

men dette var vel treff nr 2 eller 3, som jeg ikke synes taler for at han er jøde, eller hva?

''MIKA has revealed that he wants to collaborate with AMY WINEHOUSE on a Jewish album.

Beirut-born Mika's mother is Lebanese, and having learned that Amy was planning an album of Christmas and Hanukkah songs, he is keen to get involved to "make a statement".

The flamboyant singer revealed: "I heard Amy will be recording an album of Jewish music once she gets well and I'd like to make a contribution to it.

"I really like her music. Think about this - me, a part-Lebanese artist working on a Jewish album. I think that's a nice statement.

"I'd like to make a statement some day."

Israel and Lebanon have had years of violent conflict. ''

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/showbiz/bizarre/753502/Mika-Wants-Jewish-collaboration-With-Amy-Winehouse.html

Jeg googlet litt på dette med Mika + jew, men fant ikke ut av det (lette ikke så veldig godt, da)

men dette var vel treff nr 2 eller 3, som jeg ikke synes taler for at han er jøde, eller hva?

''MIKA has revealed that he wants to collaborate with AMY WINEHOUSE on a Jewish album.

Beirut-born Mika's mother is Lebanese, and having learned that Amy was planning an album of Christmas and Hanukkah songs, he is keen to get involved to "make a statement".

The flamboyant singer revealed: "I heard Amy will be recording an album of Jewish music once she gets well and I'd like to make a contribution to it.

"I really like her music. Think about this - me, a part-Lebanese artist working on a Jewish album. I think that's a nice statement.

"I'd like to make a statement some day."

Israel and Lebanon have had years of violent conflict. ''

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/showbiz/bizarre/753502/Mika-Wants-Jewish-collaboration-With-Amy-Winehouse.html

Ja, det ser ut som om jeg er feilinformert ja. Kunne vel ikke vært tydeligere :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...