Gå til innhold

Webmaster


help my

Anbefalte innlegg

Hei webmaster.

Jeg lurer på om det er slik på dette forumet at alle som ønsker kan være med på å være webmaster eller om det er en jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en jobb, og de får betalt for å være det.

Hei sssssdd.

Hvordan vet du at det er en jobb og at de får betaling?

Hvordan får de den jobben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Webmaster.

Jeg lurer på om det er noe utdannelse som folk må ta for å kunne bli Webmaster på denne siden eller om det kun er å skrive her at de ønsker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Webmaster.

Jeg lurer på om det er noe utdannelse som folk må ta for å kunne bli Webmaster på denne siden eller om det kun er å skrive her at de ønsker?

Det er en stilling en må søke på å få. Brukerne av dol kan ikke be om å få være webmaster for en periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en stilling en må søke på å få. Brukerne av dol kan ikke be om å få være webmaster for en periode.

Hei ghgh.

Hvordan søker mann på den stillingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ghgh.

Hvordan søker mann på den stillingen?

Først må det være en stilling ledig som webmaster, utlysninger skjer ganske internt kan jeg tenke meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åpen søknad

Hei ghgh.

Hvordan søker mann på den stillingen?

På generelt grunnlag:

Dersom man ønsker seg jobb et sted kan man kontakte dem og legge igjen en åpen søknad. Det kan ofte være lurt fremfor å vente i det uendelige på at en stilling skulle bli utlyst. Med en åpen søknad viser du arbeidsgiver at du er veldig motivert for å jobbe akkurat der.

Når man altså har funnet et sted man ønsker å jobbe må man da finne ut hvordan man kan kontakte dem. Når det gjelder doktoronline ville jeg da mene at [email protected] er en god start. Dersom man selv ikke klarer å finne ut hvordan man går frem for å gjøre dette tror jeg sjansene er mindre for faktisk å nå frem, men det er jo en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På generelt grunnlag:

Dersom man ønsker seg jobb et sted kan man kontakte dem og legge igjen en åpen søknad. Det kan ofte være lurt fremfor å vente i det uendelige på at en stilling skulle bli utlyst. Med en åpen søknad viser du arbeidsgiver at du er veldig motivert for å jobbe akkurat der.

Når man altså har funnet et sted man ønsker å jobbe må man da finne ut hvordan man kan kontakte dem. Når det gjelder doktoronline ville jeg da mene at [email protected] er en god start. Dersom man selv ikke klarer å finne ut hvordan man går frem for å gjøre dette tror jeg sjansene er mindre for faktisk å nå frem, men det er jo en annen sak.

Hm. Lurer på om jeg skal legge inn en åpen søknad som allmenlege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Hm. Lurer på om jeg skal legge inn en åpen søknad som allmenlege.

''Hm. Lurer på om jeg skal legge inn en åpen søknad som allmenlege.''

Har du de rette kvalifikasjoner som legespesialist i almennmedisin da er det vel bare å sende en søknad vedlagt CV'en din og kopi av alle relevante eksamenspapirer.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Hm. Lurer på om jeg skal legge inn en åpen søknad som allmenlege.''

Har du de rette kvalifikasjoner som legespesialist i almennmedisin da er det vel bare å sende en søknad vedlagt CV'en din og kopi av alle relevante eksamenspapirer.

Lykke til!

Tja, kvalifisert og kvalifisert. Vel, jeg kan i alle fall slenge inn en åpen søknad som psykoterapeut. Det er ikke en beskytta tittel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kvalifisert og kvalifisert. Vel, jeg kan i alle fall slenge inn en åpen søknad som psykoterapeut. Det er ikke en beskytta tittel.

Hei.

Ja du kan nå søke jobb her på doktor online.

Svaret er at enten får du jobb eller så får du ikke jobb.

Håper at du er heldig og får jobb her.

Da kan du jo svare brukerene på de spørsmålene du kan svare de på.

Hvis du kan noe om adhd, add, fas, fae, autisme, odd, ocd, aspergers og andre slike diagnoser, da kan jo du søke jobb som nevrolog her på siden for denne siden trenger jo nevrolog også.

Jeg hadde også hatt lyst til å hatt jobb som nevrolog her på siden for jeg kan om slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åpen søknad

Hm. Lurer på om jeg skal legge inn en åpen søknad som allmenlege.

Hehe. Jeg sa da vitterlig ingenting om at jeg trodde vedkommende kom til å få jobben :-p Det var et helt generelt svar på hvordan man går frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Ja du kan nå søke jobb her på doktor online.

Svaret er at enten får du jobb eller så får du ikke jobb.

Håper at du er heldig og får jobb her.

Da kan du jo svare brukerene på de spørsmålene du kan svare de på.

Hvis du kan noe om adhd, add, fas, fae, autisme, odd, ocd, aspergers og andre slike diagnoser, da kan jo du søke jobb som nevrolog her på siden for denne siden trenger jo nevrolog også.

Jeg hadde også hatt lyst til å hatt jobb som nevrolog her på siden for jeg kan om slike ting.

De har neppe råd til å ansette oss begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har neppe råd til å ansette oss begge.

Hei cathin.

Jeg tror at de har råd til å annsette oss begge to, for at det er en god del forum hvor det ikke jobber noen folk.

Det er bare å søke.

Blant annet så har de ikke på adopsjons forumet.

Ikke på fungsjonshemmede.

Der kunne du kansje fått jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Hei.

Ja du kan nå søke jobb her på doktor online.

Svaret er at enten får du jobb eller så får du ikke jobb.

Håper at du er heldig og får jobb her.

Da kan du jo svare brukerene på de spørsmålene du kan svare de på.

Hvis du kan noe om adhd, add, fas, fae, autisme, odd, ocd, aspergers og andre slike diagnoser, da kan jo du søke jobb som nevrolog her på siden for denne siden trenger jo nevrolog også.

Jeg hadde også hatt lyst til å hatt jobb som nevrolog her på siden for jeg kan om slike ting.

''Hvis du kan noe om adhd, add, fas, fae, autisme, odd, ocd, aspergers og andre slike diagnoser, da kan jo du søke jobb som nevrolog her på siden for denne siden trenger jo nevrolog også. ''

En av våre barneleger, Gunnar Oftedal, kan svært mye om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...