Gå til innhold

Pulsklokke

Gjest vet ingenting om pulsklokker

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Går det bra med beinet ditt?

Hei! Tusen takk for at du søpr. Jeg hadde faktisk tenkt å skrive enn oppdatering, så jeg atr den nuh:)

Det går faktisk veldig greit:) Etter to uker tok de av gipsen, og fjernet stingene. Så fikk jeg en slags skinne/gågips som kan taes av og på. Når jeg har den og krykkene, kan jeg belaste foten. Tror det heter Airwalker? Den er omtrent like stabil som gips tror jeg. Om natten tar jeg den av.

Om 3,5 uker skal jeg ta røngten. Er alt bra, kan jeg forsiktig begynne å gå. (Tror jeg). På kontrollen etter 2 uker sa de at min type brudd omtrent bestandig ble helt bra:)

Startet forsiktgig på jobb etter 1,5 uker.

Og grublingen ble etterhvert mindre;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/359282-pulsklokke/#findComment-3113071
Del på andre sider

Hei! Tusen takk for at du søpr. Jeg hadde faktisk tenkt å skrive enn oppdatering, så jeg atr den nuh:)

Det går faktisk veldig greit:) Etter to uker tok de av gipsen, og fjernet stingene. Så fikk jeg en slags skinne/gågips som kan taes av og på. Når jeg har den og krykkene, kan jeg belaste foten. Tror det heter Airwalker? Den er omtrent like stabil som gips tror jeg. Om natten tar jeg den av.

Om 3,5 uker skal jeg ta røngten. Er alt bra, kan jeg forsiktig begynne å gå. (Tror jeg). På kontrollen etter 2 uker sa de at min type brudd omtrent bestandig ble helt bra:)

Startet forsiktgig på jobb etter 1,5 uker.

Og grublingen ble etterhvert mindre;)

Dette var hyggelig å høre. Jeg har tenkt litt på deg; grublingen din gjorde inntrykk...*s*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/359282-pulsklokke/#findComment-3113089
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...