Gå til innhold

Hvordan fjerne sideflesk uten operasjon?

Anbefalte innlegg

Gjest sidebacon

Jeg har gått ned 4-5 kg og synes i grunn jeg ser helt ok ut, men problemet er sideflesket. Særlig bakfra ser man at midjen er ganske slank og fin, men så tyter det ut sideflesk over hoftene. Jeg sliter med å finne bukser som er høye nok til å holde fettet inne, og det blir alltid bulker der når jeg bruker kjole. Lave bukser er ikke fint, da tyter fettet over. ikke er det behangelig heller.

Jeg trenger egentlig ikke gå noe særlig mer ned i vekt, så finnes det måter å fjerne dette sidebaconet uten operasjon? Har født barn, er nok dette som er hovedgrunnen til fettet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/359291-hvordan-fjerne-sideflesk-uten-operasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sidebacon

Man får desverre ikke punktslanket seg, så dersom du vil bli kvitt flankene uten kirurgi så er eneste alternativet å gå ytterligere ned i vekt, desverre.

Figuerforming, Bayline og alt dette, kan det hjelpe tro? Men det reduserer vel bare fettcellenenes størrelse uansett, og ikke antallet - slik at de fort kan svelle ut igjen..

Figuerforming, Bayline og alt dette, kan det hjelpe tro? Men det reduserer vel bare fettcellenenes størrelse uansett, og ikke antallet - slik at de fort kan svelle ut igjen..

Det vil bare komme tilbake med sånne juksemetoder. Smartest er å trene jevnlig og trene vekter. Om du strammer musklene under så vil det trekke seg sammen selv om du ikke går mer ned i vekt.

Annonse

Gjest ompalompa

Jeg har gått mye ned i vekt, men pga sykdom kan jeg ikke trene, utenom å gå rolige turer. problemet hos meg ligger på magen og lår. er tynn fin resten av kroppen. spurte legen hva jeg kunne gjøre med dette, og han svarte at det er nå engang sånn vi kvinner er skapt. det vil legge seg på strategiske plasser. eneste som kan få det vekk, er mageøvelser osv. men har ikke helse til det.

så kanskje du må finne en treningsmetode for å få det vekk?

vet du noe om figurforming?

Nei, men jeg har liten tro på det.. Jeg tror muligens man kan gå ned i vekt med det pga at blodsirkulasjonen kommer igang? Men man kan jo ikke få bort fett på andre måter enn å innta færre kalorier enn man forbruker... Det er fett som ligger i "sidehåndtaket" og da må man jo gjøre noe for å minske fettet...

Annonse

Gjest innholdet

Det dummeste er faktisk at du ikke tør å bruke nicket ditt. Feiging :o)

Nei, det er faktisk ikke det. Det dummeste er det vedkommende klarer å lire av seg idenne tråden. Det er faktisk veldig dumt. Vi er en drøss av folk her inne som ikke har noe fast nick, og det er faktisk ikke det som er dumt eller ikke. Det er innholdet i det man poster som er dumt eller ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...