Gå til innhold

Frustrert..? Utnyttet?

Anbefalte innlegg

Ja da kan jeg bare begynne med å si at dette blir langt. Men må bare få det ut til noe og gjerne få noen seriøse meninger.

Jeg er ei dame i 30 åra som har en sønn. Jeg har en kjæreste vi har begynt på 5 året som kjærester. Men han vil ikke flytte sammen med meg. Jeg kjenner jeg orker ike mere snart. Han har leilighet som han eier,jeg leier,han tjener ganske bra ca 1 mill jeg ikke så bra ca 340.000. Men det er ikke nok til at jeg kan få lån og kjøpe noe sjøl her vi bor er husprisene helt syke. eg har lenge ca 1,5 åt sagt at jeg vil vi skal kjøpe noe sammen han har vert veldig unnvikende heletia.Han har blandt aent utalt at han ikke vil selge leiligheten for det er hans "formue" en kasje en dag er og noe han har svart. jeg har spurt han rett ut om han vil det skal bli slutt mellom oss og det vil han ikke. Han er ikke glad i og bruke penger men veldig glad i og spare. Jeg har etter endel år satt krav om at han må være med og kjøpe inn litt mat og sån for det er her vi er allermest. et er mest praktisk mht sønnen min. Men til saken noen av mine venner/ famile mener han utnytter meg sia han lar meg sitte å leie en leilighet men vil ikke kjøpe noe sammen med meg og han vil ikke vi skal flytte inn hos han. Jeg ser veldig godt poenget for jeg kjenner jeg sliter med og holde motivasjoen for forholdet vårt oppe når vi ikke har en framdrift... Jeg har vel etter mange år innsett at det lureste er vel om jeg bare kutter ut forholdet å går min egen vei.. ? Eller er det et håp? Langt rotete innlegg.... MEn veldig godt og få det ut og jeg håper noen seriøse mennesker der ute tar seg tid til og gi en tilbake melding.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/359308-frustrert-utnyttet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest villevi

''Men til saken noen av mine venner/ famile mener han utnytter meg sia han lar meg sitte å leie en leilighet men vil ikke kjøpe noe sammen med meg og han vil ikke vi skal flytte inn hos han.''

Jeg kan ikke se at dette handler om å utnytte deg. Men det er tydelig at dere har ulike ønsker for fremtiden og dette forholdet og da bør du selvsagt vurdere om du ønsker å trekke deg og heller finne en partner som deler dine ønsker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/359308-frustrert-utnyttet/#findComment-3102017
Del på andre sider

Synes vel ikke at han utnytter deg, men stiller spørsmålstegn ved hvor han egentlig vil med forholdet.

Etter så lang tid er det ikke unaturlig å ønske å formalisere forholdet ved å f.eks. flytte sammen.

Jeg tror dere trenger å ta en prat der dere klargjør forventninger til forholdet. Hvor ser dere at dere er om 1 år, 5 år, 10 år osv.

Hvis han ønsker å være særboere fortsatt, så er jo det greit, men da må du gå i deg selv og kjenne etter om det er noe du også vil.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/359308-frustrert-utnyttet/#findComment-3102102
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...