Gå til innhold

Fjerne føflekk-jobbe etterpå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest villevi

Jeg har fjernet flere føflekker og det er ikke noe som gir behov for sykemelding. Bestill time hos fastlegen, noen av de kan enkelt fjernes der under lokalbedøvelse. I andre tilfeller vil han/hun rekvirere time hos hudlege og det gjøres der på den måten han/hun finner best å fjerne den :)

Gjest -Stuepike-1970

Jeg har fjernet flere føflekker og det er ikke noe som gir behov for sykemelding. Bestill time hos fastlegen, noen av de kan enkelt fjernes der under lokalbedøvelse. I andre tilfeller vil han/hun rekvirere time hos hudlege og det gjøres der på den måten han/hun finner best å fjerne den :)

Selv om jeg har en jobb det jeg går mye og bruker kroppen?

Den ligger på innsiden av låret,helt oppe ved trusekanten

Gjest sjøstjerna

Har fjernet føflekk på rygg, i nakke og på innsiden av låret rett nedenfor trusekanten.

Gikk på jobb rett etterpå, alle ganger. Det mest ubehagelige var da føflekken på ryggen skulle fjernes. For hver gang jeg bøyde meg etterpå, så kjente jeg stingene stramte. Men sykemelding- nei, det var ikke vurdert en gang.

Føflekk-fjerning er helt ukomplisert. :-)

Annonse

Gjest villevi

Jeg er helt sikker på at dette lille "inngrepet" kommer til å være helt smertefritt og ukomplisert for deg. Er du usikker ta det opp med den som fjerner føflekken for råd :) Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...