Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor må du skjule at du har drukket et par glass hvitvin?

Regnet med å få det spørsmålet....

Jeg sliter med å slappe 100% av når jeg har sex og har aldri fått orgasme. (Nå er jeg snart 30 år). Kunne tenke meg som et "eksperiment" å prøve om en liten dose alkohol kunne hjelpe. Har ikke tenkt til å gjøre det til en vane! Han jeg har sex med for tiden, må pga jobb-omstendigheter kjøre bil neste gang vi møtes, og det føles dumt å drikke åpenlyst alene. Det virker sikkert dumt å gjøre det i smug også, men jeg har så lyst til å prøve....

Gjest villevi

Jeg sliter med å slappe 100% av når jeg har sex og har aldri fått orgasme. (Nå er jeg snart 30 år). Kunne tenke meg som et "eksperiment" å prøve om en liten dose alkohol kunne hjelpe. Har ikke tenkt til å gjøre det til en vane! Han jeg har sex med for tiden, må pga jobb-omstendigheter kjøre bil neste gang vi møtes, og det føles dumt å drikke åpenlyst alene. Det virker sikkert dumt å gjøre det i smug også, men jeg har så lyst til å prøve....

Jeg tror jeg heller ville tatt et glass vin åpenlyst og heller slått av en fleip om at vin har den tendensen at det gjør meg litt ekstra horny ;)

Annonse

Hvis du mener du ikke trenger å drikke mer enn ett til to glass for å "komme i stemning", hvorfor ikke bare møte ham med stearinlys og vin da? Det kan jo pirre stemningen ekstra det også, og dermed hjelpe på den problematikken du har? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...