Gå til innhold

Hater forbudet mot å kjøpe sex

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 118
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

35

• ShitDiddelyDo

16

• Angustia

5

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Hore - ja takk!

Jeg tror politiet er ute av buskene nå, så det er nok bare å kline til hvis nøden er såpass grusom.

Regjeringen tenker ikke mye på de ensomme som aldri får seg sex nei. Lenge siden jeg leste om noen som har fått bot, så kanskje jeg skal forsøke ja. :)

ShitDiddelyDo

Regjeringen tenker ikke mye på de ensomme som aldri får seg sex nei. Lenge siden jeg leste om noen som har fått bot, så kanskje jeg skal forsøke ja. :)

Jeg for min del er glad for at regjeringen ikke er ansvarlig for at hver enkelt av oss får seg et ligg, men du får kose deg. :)

ShitDiddelyDo

Vet du hvordan det er i Danmark?

Nå er ikke jeg spesielt oppdatert på kjøpesexmarkedet, men jeg så faktisk et innslag fra Danmark på nyhetene for ikke lenge siden. Det er fullt lovlig å kjøpe sex i Danmark (men ikke for nordmenn), men gateprostitusjon er forbudt. Denne delen av markedet ordner politiet opp i ved å kjøre rundt og huke tak i prostituerte, og gi dem alternativer til massasjeinstitutter de kan ta jobb ved. Hvis de blir tatt på gata 3 ganger bærer det rett ut av landet (usikker på hvor de sender danskene ...).

Annonse

ShitDiddelyDo

Det beste med sex er nærheten og den får man neppe med en hore... kan jo like godt kjøpe deg en Oppblåsbar Barbara (heter de det idag også tro? ;-))

Dessuten snakker han om Danmark under her.

Hvis han tar danskebåten burde det være fullt mulig å få seg et ligg, helt gratis, før han ankommer København.

(Med mindre danskebåten har forandret seg fryktelig siden sist jeg var der ;)).

Dessuten snakker han om Danmark under her.

Hvis han tar danskebåten burde det være fullt mulig å få seg et ligg, helt gratis, før han ankommer København.

(Med mindre danskebåten har forandret seg fryktelig siden sist jeg var der ;)).

Enig! Kan virkelig ikke skjønne det skal være så vanskelig å få seg et ligg, med mindre man ser etter spesielle damer med wow-utseende da.....

ShitDiddelyDo

Enig! Kan virkelig ikke skjønne det skal være så vanskelig å få seg et ligg, med mindre man ser etter spesielle damer med wow-utseende da.....

''med mindre man ser etter spesielle damer med wow-utseende da.....''

Der tror jeg du er inne på roten til problemet for veldig mange. ;)

...eh...

Ta deg en tur til red-light distriktet i Paris eller Amsterdam. Det er virkelig ikke "unge modeller" som man ser mest av - de fleste av dem ser ut som de virkelig har sett bedre dager, og noen av dem må ha vært over 50 år gamle.

Med vennlig hilsen

''Har ikke hatt sex på over 15 år, og skulle gjerne hatt meg et dypp nå, men risikerer en bot på 10k. Faen ta regjeringen!''

Pøh! Det er da ingenting.

Jeg skulle gjerne hatt 10 millioner i kontanter. Jeg kunne ranet en bank, men da risikerer jeg fengsel i flere år.

Faen ta regjeringen!

Annonse

...eh...

Ta deg en tur til red-light distriktet i Paris eller Amsterdam. Det er virkelig ikke "unge modeller" som man ser mest av - de fleste av dem ser ut som de virkelig har sett bedre dager, og noen av dem må ha vært over 50 år gamle.

Med vennlig hilsen

Helt klart, men mange menn trigges nok mer av en sexy kledd prostituert enn en normalt kledd kvinne med tilsvarende "standard" på utseendet? (guri.. føler meg litt lite PK og er redd for tyn nå ;-))

Gjest edderoggalle

''Har ikke hatt sex på over 15 år, og skulle gjerne hatt meg et dypp nå, men risikerer en bot på 10k. Faen ta regjeringen!''

Pøh! Det er da ingenting.

Jeg skulle gjerne hatt 10 millioner i kontanter. Jeg kunne ranet en bank, men da risikerer jeg fengsel i flere år.

Faen ta regjeringen!

Fjollete sammenligning. Voksne mennesker må selv få bestemme om de vil ha sex.

Helt klart, men mange menn trigges nok mer av en sexy kledd prostituert enn en normalt kledd kvinne med tilsvarende "standard" på utseendet? (guri.. føler meg litt lite PK og er redd for tyn nå ;-))

Klær kan gjøre mye, om ikke akkurat den type klær.

Poenget mitt var dog at de fleste prostituerte man ser på gaten i Paris slettes ikke var av noen "høy utseendemessig standard". Tvert i mot var jeg faktisk overrasket over hvor trøtte, grå og gamle de var, og konkluderte med at hva enn det er som får folk til å gå dit, var det neppe det utseendemessige som var avgjørende.

Med vennlig hilsen

Klær kan gjøre mye, om ikke akkurat den type klær.

Poenget mitt var dog at de fleste prostituerte man ser på gaten i Paris slettes ikke var av noen "høy utseendemessig standard". Tvert i mot var jeg faktisk overrasket over hvor trøtte, grå og gamle de var, og konkluderte med at hva enn det er som får folk til å gå dit, var det neppe det utseendemessige som var avgjørende.

Med vennlig hilsen

Sexy klær og sexy undertøy kan nok kompensere litt for manglende utseende? ;)

Nå har jeg lest setninga di flere ganger og ennå ikke skjønt den .... er enten trøtt eller bare blond ;)

Nedenfor skrev jeg at de fleste sexarbeidere man ser på gaten i Paris, for eksempel, ikke har et utseende som tilsier at de vil pryde forsiden av Elle, og at det derfor neppe var pga utseende menn går til dem.

Kommentaren du spurte om var at jeg kom på at noen menn sikkert synes det er fint!

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...