Gå til innhold

Hater forbudet mot å kjøpe sex

Anbefalte innlegg

Nedenfor skrev jeg at de fleste sexarbeidere man ser på gaten i Paris, for eksempel, ikke har et utseende som tilsier at de vil pryde forsiden av Elle, og at det derfor neppe var pga utseende menn går til dem.

Kommentaren du spurte om var at jeg kom på at noen menn sikkert synes det er fint!

Med vennlig hilsen

Ah! Takk ;)

Fortsetter under...

• Svar 118
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

35

• ShitDiddelyDo

16

• Angustia

5

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

Sexy klær og sexy undertøy kan nok kompensere litt for manglende utseende? ;)

Det kan det helt sikkert, for både klær, eleganse, og en hel rekke mer eller mindre eksterne ting kan kommunisere en image, eller en fantasi.

Det sagt, så mange av de var så nedslitt (sikkert årevis av dop og alkohol) at det nesten var skremmende.

Med vennlig hilsen

Sexy klær og sexy undertøy kan nok kompensere litt for manglende utseende? ;)

''Sexy klær og sexy undertøy kan nok kompensere litt for manglende utseende? ;)

''

Det var det jeg tenkte også, men min røde g-streng ga absolutt ikke den ønskede virkning. Det så ut som hun mistet lysten...

Annonse

''Har ikke hatt sex på over 15 år, og skulle gjerne hatt meg et dypp nå, men risikerer en bot på 10k. Faen ta regjeringen!''

At du ikke har hatt sex på over 15 år kan du ikke klandre sittende regjering eller de før for. Du har neppe vært en ihuga kunde av "tjenesten" tidligere heller, siden du plutselig savner den etter så mange år.

Aner ikke hvorfor du er i denne situasjonen, men et sted å begynne er å ikke kalle sex for "et dypp" annet enn når "gutta" er samla.

Ta deg en tur på by'n, du finner garantert en likesinna, desperat sjel.

Gjest segunda

''Har ikke hatt sex på over 15 år, og skulle gjerne hatt meg et dypp nå, men risikerer en bot på 10k. Faen ta regjeringen!''

At du ikke har hatt sex på over 15 år kan du ikke klandre sittende regjering eller de før for. Du har neppe vært en ihuga kunde av "tjenesten" tidligere heller, siden du plutselig savner den etter så mange år.

Aner ikke hvorfor du er i denne situasjonen, men et sted å begynne er å ikke kalle sex for "et dypp" annet enn når "gutta" er samla.

Det har ikke slått meg før at jeg kunne klandre regjeringen hvis mitt sexualliv ikke fungerer................jeg kan heller ikke snakke om "et dypp" og ville aldri kjøpe sex. Vår mangel på forståelse kommer kanskje av at vi er mullahinner;-)

ShitDiddelyDo

''At du ikke har hatt sex på over 15 år kan du ikke klandre sittende regjering eller de før for''

Sikkert en FRPer. De klandrer sittende regjering for alt. :)

Annonse

Gjest edderoggalle

Det har ikke slått meg før at jeg kunne klandre regjeringen hvis mitt sexualliv ikke fungerer................jeg kan heller ikke snakke om "et dypp" og ville aldri kjøpe sex. Vår mangel på forståelse kommer kanskje av at vi er mullahinner;-)

''jeg kan heller ikke snakke om "et dypp" og ville aldri kjøpe sex.''

Det er ingen som tvinger deg.

ShitDiddelyDo

Nettopp. Så derfor er det OK med bankran? De overgir jo pengene frivillig selv om man tilfeldigvis peker på dem med våpen.

''Nettopp. Så derfor er det OK med bankran? De overgir jo pengene frivillig selv om man tilfeldigvis peker på dem med våpen.''

Trådstarter skrev ingenting om at han hadde planer om å sikte på den prostituerte med en pistol helt til hun sa ja.

Gjest segunda

''Nettopp. Så derfor er det OK med bankran? De overgir jo pengene frivillig selv om man tilfeldigvis peker på dem med våpen.''

Trådstarter skrev ingenting om at han hadde planer om å sikte på den prostituerte med en pistol helt til hun sa ja.

Han tenker bare å vinke med staken før han dypper den.......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...