Gå til innhold

Hater forbudet mot å kjøpe sex

Anbefalte innlegg

''Sexy klær og sexy undertøy kan nok kompensere litt for manglende utseende? ;)

''

Det var det jeg tenkte også, men min røde g-streng ga absolutt ikke den ønskede virkning. Det så ut som hun mistet lysten...

Vi damer er rare sånn sett ;-P

Jo større underbukser, jo bedre ;-)

Fortsetter under...

• Svar 118
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

35

• ShitDiddelyDo

16

• Angustia

5

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest segunda

Nei, ingen tvinger deg, og du har heller ingen rett til å tvinge andre til ikke å selge sex, hvis de nå måtte ønske det.

Jeg har ingen rett til å gå privat og personlig i gatene med pistol for å tvinge noen til å la være å kjøpe sex. Jeg er i min fulle rett til å støtte regjeringen i å forby kjøp og salg av sex.

Forbudet fungerer ikke, og livet på gata har blitt farligere. Hipp hurra for norske politikere!

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostlandssendingen/1.7366291

''Det er like mange prostituerte ute i Oslos gater nå som før forbudet mot sexkjøp kom.''

''Ifølge Pro senteret er det 34 prosent flere prostituerte som jobber fra bordeller eller lignende i år enn i fjor. Også på gata jobber det langt flere nå enn i 2009, forteller fungerende leder ved Pro sentret, Bjørg Norli.''

''Pro senteret hjelper mer enn tusen prostituerte hvert år, og mange av dem forteller at forbudet mot sexkjøp har gjort livet på gata farligere.''

Denne er ca 1 uke gammel:

''Talte 260 prostituerte i leiligheter i 2008, teller 60 nå

To år etter sexkjøploven trådde i kraft ser oslopolitiet et betydelig redusert marked. Trondheim ser en motsatt trend.''

''- Det er ingen tvil om at både det såkalte ute-og innemarkedet er blitt kraftig redusert etter at loven kom, det er en gledelig utvikling, sier Øyvind Nordgaren, politioverbetjent ved avdeling for organisert kriminalitet i Oslo politidistrikt.

- Det er tydelig for oss i Oslo at både det såkalte innemarkedet og utemarkedet er kraftig redusert, sier Nordgaren.

Han forteller at fra før loven kom, 2008, til i dag ser politiet en nedgang på rundt 50 prosent i utemarkedet, nedgangen er enda større på innemarkedet.

- Der vi talte 260 kvinner i 2008, teller vi nå kun 60, sier han.''

Kilde: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3971006.ece

ShitDiddelyDo

To år etter sexkjøploven trådde i kraft ser oslopolitiet et betydelig redusert marked. Trondheim ser en motsatt trend.''

''- Det er ingen tvil om at både det såkalte ute-og innemarkedet er blitt kraftig redusert etter at loven kom, det er en gledelig utvikling, sier Øyvind Nordgaren, politioverbetjent ved avdeling for organisert kriminalitet i Oslo politidistrikt.

- Det er tydelig for oss i Oslo at både det såkalte innemarkedet og utemarkedet er kraftig redusert, sier Nordgaren.

Han forteller at fra før loven kom, 2008, til i dag ser politiet en nedgang på rundt 50 prosent i utemarkedet, nedgangen er enda større på innemarkedet.

''Talte 260 prostituerte i leiligheter i 2008, teller 60 nå To år etter sexkjøploven trådde i kraft ser oslopolitiet et betydelig redusert marked. Trondheim ser en motsatt trend.''

Flott statistikk. Selv politiet har ikke peiling på hvor leilighetene er.

Ikke rart de teller få når de prostituerte må gjemme seg for ikke å bli kasta ut av leiligheten.

Til sammenligning reklamerte massasjeinstituttene i Gule Sider for 3 år siden, noe som gjorde det hakkete enklere å telle.

Annonse

''Talte 260 prostituerte i leiligheter i 2008, teller 60 nå To år etter sexkjøploven trådde i kraft ser oslopolitiet et betydelig redusert marked. Trondheim ser en motsatt trend.''

Flott statistikk. Selv politiet har ikke peiling på hvor leilighetene er.

Ikke rart de teller få når de prostituerte må gjemme seg for ikke å bli kasta ut av leiligheten.

Til sammenligning reklamerte massasjeinstituttene i Gule Sider for 3 år siden, noe som gjorde det hakkete enklere å telle.

De må jo reklamere nå også, hvis de skal bli kjent.

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo

De må jo reklamere nå også, hvis de skal bli kjent.

Med vennlig hilsen

Ikke så jeg og du ser det. Det er hele poenget. De må gjøre det i skjul. Hvis ikke blir kunden tatt (de tjener ingen penger), og de risikerer å bli kastet ut av leiligheten (hvis ikke risikerer eier å bli tiltalt som hallik).

Dette er urimelig, og meningsløst.

Men jeg orker ikke disse debattene flere ganger. Hva jeg mener tror jeg du vet, og vil du se argumentene kan du gå inn på søk og trykke inn "sdd og horer", eller noe sånt. :)

Det er ikke sant. Jeg hørte at det var like mange som før og tror nok kilden min er noe bedre enn politiets sin ;o)

Gjest edderoggalle

Forbudet fungerer ikke, og livet på gata har blitt farligere. Hipp hurra for norske politikere!

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostlandssendingen/1.7366291

''Det er like mange prostituerte ute i Oslos gater nå som før forbudet mot sexkjøp kom.''

''Ifølge Pro senteret er det 34 prosent flere prostituerte som jobber fra bordeller eller lignende i år enn i fjor. Også på gata jobber det langt flere nå enn i 2009, forteller fungerende leder ved Pro sentret, Bjørg Norli.''

''Pro senteret hjelper mer enn tusen prostituerte hvert år, og mange av dem forteller at forbudet mot sexkjøp har gjort livet på gata farligere.''

Politiet har nok pyntet på statistikken. Pro senteret er nok mer troverdig.

Gjest edderoggalle

Men man har rett til å forhindre andre i å kjøpe sex, akkurat som alle andre lover.

Ja, hvis man føler man har rett til å detaljbestemme hvordan andre skal leve. På samme måte som noen mener de har rett til å nekte bruk av Burka.

Annonse

ShitDiddelyDo

Det er ikke sant. Jeg hørte at det var like mange som før og tror nok kilden min er noe bedre enn politiets sin ;o)

Alle som går på Karl Johan klokken 23.00 en kveld vil jo se at det er som før (minst). Trenger ingen statistikk for å se det.

Men det er klart pådriverne til loven vil dytte hue godt oppi ræven og påstå at alt er så mye bedre nå. :)

Alle som går på Karl Johan klokken 23.00 en kveld vil jo se at det er som før (minst). Trenger ingen statistikk for å se det.

Men det er klart pådriverne til loven vil dytte hue godt oppi ræven og påstå at alt er så mye bedre nå. :)

Som om motstanderne ikke vil gjøre det motsatte. ;-)

Med vennlig hilsen

Ja, hvis man føler man har rett til å detaljbestemme hvordan andre skal leve. På samme måte som noen mener de har rett til å nekte bruk av Burka.

Man har en rekke lover om hvor fort man kan kjøre, og hvor man kan parkere, osv., og en lov mot kjøp av sex er ikke noe spesielt.

ShitDiddelyDo

Som om motstanderne ikke vil gjøre det motsatte. ;-)

Med vennlig hilsen

Motstanderne av loven trenger bare å peke på faktum, altså argumentene brukt før loven, og - overraskende nok (for jeg tror ikke noen av oss hadde sett for seg det) - det vi ser med egne øyne.

Her tok i hvert fall jeg feil. Jeg trodde faktisk nigerianerne skulle forsvinne fra gata.

ShitDiddelyDo

Man har en rekke lover om hvor fort man kan kjøre, og hvor man kan parkere, osv., og en lov mot kjøp av sex er ikke noe spesielt.

'' og en lov mot kjøp av sex er ikke noe spesielt.''

Ikke? Da kan du kanskje komme med noen eksempler på varer det er lov til å selge men ikke å kjøpe?

Jeg har en venninna som jobber der jeg jobbet før og hun sier alle er tilbake og det er minst like mange som før forbudet.

Feil igjen.

OK, fordi? Dette er som å argumentere med en furten 3-åring. Jeg akter ikke å bruke meir tid på å kvervulere med deg, men vil gi deg et råd: For å tiltrekke deg damer (evt menn) bør du seriøst jobbe med kommunikasjonsferdighetene dine. Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...