Gå til innhold

Matbudsjett pr mnd for en person.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

http://script.sifo.no/cgi-bin/standard/standard.cgi

Hvis man er mellom 20 og 50 år og ikke er gravid eller har bil, foreslås et matbudsjett på 2020 i måneden. Skal ærlig innrømme at jeg selv aldri fikk til dette med budsjettering da jeg var student og vekslet mellom to kostholdsregimer: Flotte råvarer og rødvin den ene måneden, nudler i vannkoker og tokronersrundstykker de neste fire ;-)

Annonse

Altfor mye nudler og kneipp til 3.95:) Blir ikke invitert på middag, men en del fellesmat/middag på studenthjemmet.

Åja. Kneip er for det meste bare luft og nudler har jeg overspist meg på da jeg var yngre så det er ikke middag for meg. Men, det hjelper betraktelig på økomien hvis man kan spise middag hos andre/fellesmiddager.

Havregrøt på vann, tre ganger om dagen?

Det blir man sterk av... Gud, jeg er lei havregrøt også. Har begynt med supergrovt rugbrød, klarer bare å spise en halv brødskive om gangen. Har bare spist en brødskive i dag. Herregud.

Men nå blir det snart kanelboller på meg:-)

Man kan klare å bruke veldig lite hvis man har lyst til å prioritere andre ting. Nå er jeg blitt en fornuftig mamma med full fryser og fulle skap til enhver tid, men før jeg ble sånn levde jeg helt greit og uten å sulte på en tusenlapp i måneden. Jeg var meget slank da, kan man si, men det var jo egentlig helt greit det også. *S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...