Gå til innhold

Matbudsjett pr mnd for en person.

Anbefalte innlegg

Man kan klare å bruke veldig lite hvis man har lyst til å prioritere andre ting. Nå er jeg blitt en fornuftig mamma med full fryser og fulle skap til enhver tid, men før jeg ble sånn levde jeg helt greit og uten å sulte på en tusenlapp i måneden. Jeg var meget slank da, kan man si, men det var jo egentlig helt greit det også. *S*

en 1000-lapp, det burde jeg klare. Eller, det hadde vært utrolig bra hvis jeg klarte det noen måneder.

Fortsetter under...

Det blir man sterk av... Gud, jeg er lei havregrøt også. Har begynt med supergrovt rugbrød, klarer bare å spise en halv brødskive om gangen. Har bare spist en brødskive i dag. Herregud.

Men nå blir det snart kanelboller på meg:-)

Det er slutt med kanelboller her etterat minstemann går på ny skole. Jeg har sett ham i en time i dag og så forsvant han.

Men jeg slanker meg *nikker energisk*

Annonse

Jah-a, det jeg gjør er å ta ut en tusenlapp 1.februar og så er jeg i gang med eksperimentet.

Gjør det! Regner med at du holder oss oppdatert:)

Jeg kjøpte sekker med ris og masse forskjellig kjøttmat på tilbud som jeg delte opp i passe porsjoner. Sauser kan du lage av nesten ingenting. Det blir ikke så verst, dette. Så kan du jo bruke 1500 av de 2500 de foreslår her i tråden på sex and drugs and rock´n roll;)

Tror forresten jeg skulle greidd meg med litt mindre.Sønnen min sitt matbudsjett som student, er kr 400 pr mnd. Går fint det og:)

''Sønnen min sitt matbudsjett som student, er kr 400 pr mnd. Går fint det og:)''

Wow, jeg er oppriktig imponert! Han er godt oppdradd, skjønner jeg :-) Min mellomste flytter antakelig ut til høsten, og jeg ser ikke for meg hvordan han skal etterleve et slikt matbudsjett - men der er jeg definitivt medskyldig!

Innser at jeg har en jobb å gjøre der, og håper ordtaket "Nød lærer naken kvinne å spinne" osv gjelder 19-årige gutter også ;-)

-På Dol av og til

''Sønnen min sitt matbudsjett som student, er kr 400 pr mnd. Går fint det og:)''

Wow, jeg er oppriktig imponert! Han er godt oppdradd, skjønner jeg :-) Min mellomste flytter antakelig ut til høsten, og jeg ser ikke for meg hvordan han skal etterleve et slikt matbudsjett - men der er jeg definitivt medskyldig!

Innser at jeg har en jobb å gjøre der, og håper ordtaket "Nød lærer naken kvinne å spinne" osv gjelder 19-årige gutter også ;-)

Hender mammaen reiser på besøk med litt god mat altså:)

Tror han er ganske normalt oppdradd, men flink med penger.

Og ikke så storspist, rett skal være rett:)

hidi, the scorpion

Tror forresten jeg skulle greidd meg med litt mindre.Sønnen min sitt matbudsjett som student, er kr 400 pr mnd. Går fint det og:)

400,- pr mnd i mat...?

Hva i all verden får han i seg av mat?

Jeg synes det må være på sultegrensen, stakkars!

Gjør det! Regner med at du holder oss oppdatert:)

Jeg kjøpte sekker med ris og masse forskjellig kjøttmat på tilbud som jeg delte opp i passe porsjoner. Sauser kan du lage av nesten ingenting. Det blir ikke så verst, dette. Så kan du jo bruke 1500 av de 2500 de foreslår her i tråden på sex and drugs and rock´n roll;)

Jepp!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...