Gå til innhold

Lurer på alt nå

Anbefalte innlegg

Gjest bipolar tjo og hei
Skrevet

Når jeg begynte med Seroquel sa psykologen, psykiateren eller hva hun nå kalte seg at jeg kunne bruke dette medikamentet en periode og deretter slutte. Medisinen hadde visstnok effekt i lang tid etter at man sluttet å ta den.

Det var dette jeg hadde i tankene da jeg prøvde å kutte ut i sommer. Den første natten gikk greit, men jeg sov lite. Andre dag var super. Jeg våknet tildlig og var klar til dyst. Andre natten sov jeg lite og påfølgende dag gikk jeg rett i taket.

Snakk om langtidseffekt! Var dette noen hun sa bare fordi jeg i utgangspunktet var oppe og nektet å ta disse medisinene?

Skrevet

''Medisinen hadde visstnok effekt i lang tid etter at man sluttet å ta den. ''

Det stemmer ihvertfall ikke, effekten er ute om morningen hvis du tar den om kvelden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...