Gå til innhold

Omgangssyke?

Anbefalte innlegg

Gjest mammantn

Lillegullet ble hentet i barnehagen i går da de mente han hadde omgangssyke,

han hadde hatt diare to ganger. Jeg fikk med klærne han hadde hatt på seg og de stinket mistenkelig oppkast, ikke vanlig avføring, så da tenkte jeg at det måtte være omgangssyke.

Han hadde vært slapp hele dagen på barnehagen. Men da vi kom hjem kviknet han til, fikk igjen matlysten sin osv, og ikke hadde han flere diarebleier.

I dag er han like fin.

Så da lurer jeg på, var det omgangssyke?

Kan den være så kortvarig? Jeg holder ham hjemme nå 48 timer for sikkerhets skyld pga de er ganske strenge i den barnehagen, men jeg har mine tvil til om det var omgangssyke...

eneste som får meg til å tro at det faktisk var syka var den mistenkelige lukten som ikke luktet vanlig avføring, men rett og slett oppkast.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/359434-omgangssyke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...