Gå til innhold

Ingen Amelie-hjelp fra Strasbourg

Anbefalte innlegg

Gjest ikke frepper

http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/politikk/ingen-ameliehjelp-fra-strasbourg-3391629.html

"Menneskerettighetsdomstolen i Strasbourg vil ikke gripe inn med midlertidig forføyning for utsendelsen av papirløse Maria Amelie.

Det virker mer og mer sannsynlig at Maria Amelie blir sendt med fly ut av Norge og til Russland, hvor hun opprinnelig er fra. En av dem som kunne ha stoppet utsendelsen er Den europeiske menneskerettighetsdomstolen (EMD) i Strasbourg."

Bra, så får vi håpe hylekoret snart roer seg ned.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/359440-ingen-amelie-hjelp-fra-strasbourg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kirsebær

hvorfor kan ikke hun og alle andre uten oppholdstillatelse og som har brutt norsk lov, få bli her i Norge?

La alle uten oppholdstillateklse som bryter norsk lov få bli!

''La alle uten oppholdstillateklse som bryter norsk lov få bli!''

Har du blitt truffet av noe hardt i hodet?

Annonse

Gjest Helt enig

Og hvilken konklusjon kan vi trekke av det? Jo, nemlig at Maria Amelie kan og skal utvises fra Norge. Det er ingen grunn til at hun skal være her...

Jeg er enig med deg, men forundres over alle søke og ankemulighetene hun har. Nå har det visst i dag blitt sendt ennå et brev fra advokaten til UDI som må behandles. Hvor er balansen mellom rettssikkerhet og mulige ankeinnstanser? Mange asylsaker tar jo veldig mye ekstra tid på grunn av alle ankene.

Jeg er enig med deg, men forundres over alle søke og ankemulighetene hun har. Nå har det visst i dag blitt sendt ennå et brev fra advokaten til UDI som må behandles. Hvor er balansen mellom rettssikkerhet og mulige ankeinnstanser? Mange asylsaker tar jo veldig mye ekstra tid på grunn av alle ankene.

Folks liv avgenger av det, så det skulle da bare mangle.

Med vennlig hilsen

At folk har ankemuligheter har jeg forståelse for, hvis noen skal utvises fra landet så er det helt greit at man er sikker på at vedkommende blir sendt tilbake til trygghet. Når det også kommer fram nye opplysninger, er det bare rett og rimelig at disse blir tatt med i betraktningen.

En må ikke se seg så blind på én løsning, at en overser alle detaljer.

At folk har ankemuligheter har jeg forståelse for, hvis noen skal utvises fra landet så er det helt greit at man er sikker på at vedkommende blir sendt tilbake til trygghet. Når det også kommer fram nye opplysninger, er det bare rett og rimelig at disse blir tatt med i betraktningen.

En må ikke se seg så blind på én løsning, at en overser alle detaljer.

Det er faktisk ikke "nye" detaljer, men en bekreftelse på det Maria Amelias foreldre sa, men som ikke ble trodd.

Altså, det bekrefter virkelig nødvendigheten av ankemuligheter.

Med vennlig hilsen

Annonse

Det er faktisk ikke "nye" detaljer, men en bekreftelse på det Maria Amelias foreldre sa, men som ikke ble trodd.

Altså, det bekrefter virkelig nødvendigheten av ankemuligheter.

Med vennlig hilsen

Ja, det er ikke nye opplysninger, men de har blitt bekreftet fra russisk side... Men det er flisespikkeri, Sør - fordi poenget med innlegget er jo nettopp å vise viktigheten av ankemuligheter, hvor jeg tross alt mener det samme seg deg, og da er det liten vist for deg å argumentere mer, eller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...