Gå til innhold

Trene når man er støl?

Anbefalte innlegg

Gjest Treningsfersking

Mulig dette er et dumt spørsmål, men jeg er helt fersk når det gjelder trening, så jeg spør litt her.

Jeg har akkurat hatt min første aerobictime, og relativt utrent som jeg er fra før, er jeg rimelig støl i store deler av kroppen. Jeg regner jo med at stølheten kommer til å sitte i noen dager, og det jeg lurer på, er om det gjør noe, eller om det er mindre bra for meg å trene litt på egenhånd de delene av kroppen som er støle?

Eksempelvis er jeg veldig støl i lårene. Jeg kan tenke meg å gjøre noen øvelser på stuegulvet som går på nettopp lårene. Men er det dumt å gjøre så lenge jeg er støl? Eller er det greit så sant jeg greier det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/359444-trene-n%C3%A5r-man-er-st%C3%B8l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...