Gå til innhold

Utstyr til hjemmetrening?

Gjest skal trene bort det overflødige

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

...men det spørs om det er tv-shop sin feil, eller for den sak skyld produsentens feil...;-)

Nå for tiden reklameres det på radio for "Røyketelefonen", som hjelper potensielle røykesluttere med motivasjonen. Kanskje man skulle hatt en slik motivasjonstelefon for trimming også?

Jeg overtok en ellipsemaskin fra en kollega som hadde kjøpt den på tv shop. Den ble brukt til den kollapset (fikk ikke reservedeler typisk nok...). Så nå har jeg en ny. Ellers har jeg tredemølle som ble kjøpt for 8 år siden. Den er nå snart utslitt, har blitt sveiset to ganger. Men du og du så mange penger jeg har spart på å ikke bruke treningsstudio på alle disse årene! Blir brukt 2-4 ganger i uken avhengig av vær og sesong. Forsøker å løpe ute også. Tidenes beste invistering for min del.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...