Gå til innhold

Stem: Skal Maria Amalie sendes ut av Norge?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I tråd med denne demokratiske tradisjonen synes jeg bare det er rettferdig å starte en lignende tråd om andre - Siv Jensen er et godt eksempel.

Jeg vet hun beklageligvis har norsk statsborgerskap, men vi kan sikkert tolke loven på en måte som gjør dette mulig.

Gjest Nord og ned.

I tråd med denne demokratiske tradisjonen synes jeg bare det er rettferdig å starte en lignende tråd om andre - Siv Jensen er et godt eksempel.

Jeg vet hun beklageligvis har norsk statsborgerskap, men vi kan sikkert tolke loven på en måte som gjør dette mulig.

Og saklighetsnivået er i velkjent Sør-stil lik null.

hidi, the scorpion

Det har jeg ikke sansen for!

Siv Jensen, har rett til sine meninger som ale vi andre vi har!

"Jeg liker ikke meningene dine, men jeg vil forsvare dem til jeg dør"!

Annonse

hidi, the scorpion

Sitatet ble feil! " jeg vil forsvare din rett til dine meninger til den dag jeg dør"!

Det har jeg ikke sansen for!

Siv Jensen, har rett til sine meninger som ale vi andre vi har!

"Jeg liker ikke meningene dine, men jeg vil forsvare dem til jeg dør"!

Nå var dette latterliggjøring av "prosjektet" med å sjemme Maria Amelie ut av Norge.

Normale mennesker stemmer ikke andre ut av landet.

:-)

Med vennlig hilsen

hidi, the scorpion

Nå var dette latterliggjøring av "prosjektet" med å sjemme Maria Amelie ut av Norge.

Normale mennesker stemmer ikke andre ut av landet.

:-)

Med vennlig hilsen

''Normale mennesker stemmer ikke andre ut av landet.''

Da fimmes det altfor mange unormale mennesker i Norge!

Annonse

hidi, the scorpion

Da kom det en ja fra meg også. Hun går Diana en høy gang når det gjelder å manipulere media.

Når jeg ikke en gang kan åpne Dagens Næringsliv uten å måtte lese en glødende forsvarstale for jenta, da er glasset full for min del.

Hva hvis kan være et forbilde for alle de andre familiene som blir tvangsendt ut?

Ellers er jeg enig, for alle de andre som ikke får den mediadekning som hun!

Gjest Kirsebær

Du er unnnskjylt. Du har blitt tuffet av noe hardt i hodet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...