morsan Skrevet 19. januar 2011 Skrevet 19. januar 2011 Så kitchy at den blir nesten litt kul .-) Spesielt de lysende øynene. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=26349299 0 Siter
Sara Bernard Skrevet 19. januar 2011 Skrevet 19. januar 2011 "Hval Fisk lampe skuteflaske", faktisk. Ord delings sånde nød !! 0 Siter
Mandolaika Skrevet 19. januar 2011 Skrevet 19. januar 2011 "Hval Fisk lampe skuteflaske", faktisk. Ord delings sånde nød !! *grøss* *s* 0 Siter
morsan Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Skrevet 19. januar 2011 "Hval Fisk lampe skuteflaske", faktisk. Ord delings sånde nød !! Ja, orddeling er jammen fint, men han burde nesten bestemme seg - er det en fisk eller er det en hval? ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. januar 2011 Skrevet 19. januar 2011 ''Så kitchy at den blir nesten litt kul '' Tja!! *grøss* 0 Siter
morsan Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Skrevet 19. januar 2011 ''Så kitchy at den blir nesten litt kul '' Tja!! *grøss* Ja, det ville jo absolutt være et "talking object", forutsatt at den sto hjemme hos den rette personen :-) Hadde jeg kommet hjem til noen som jeg vet har god humoristisk sans og de hadde de der ikke akkurat på stasplassen i stua, men kanskje på dass eller en lotsstue eller et annet artig sted, kunne jeg faktisk ledd godt og så kunne vi hatt en morsom samtale om saken. Men hadde den stått hjemme hos f eks ene onkelen min, hadde den jo bare gått fint inn sammen med andre rare ting, og man hadde unnlatt å kommentere den og heller skrytt av den fortreffelig fyrstekaka som kona hans har bakt.... ;-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 19. januar 2011 Skrevet 19. januar 2011 Haha, den var definitivt så absurd at den forlengst har vippet over i kjempemorsom-kategorien. Kunne jeg glatt ha brukt til noe. 0 Siter
Supermum Skrevet 21. januar 2011 Skrevet 21. januar 2011 Ja, orddeling er jammen fint, men han burde nesten bestemme seg - er det en fisk eller er det en hval? ;-) Eller er det en skuteflaske eller en flaskeskute lurer nå jeg på, ganske avgjørende for om jeg kommet til å legge inn bud eller ei... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.