Gå til innhold

Noe å pynte opp stua med? (finn.no)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

''Så kitchy at den blir nesten litt kul ''

Tja!!

*grøss*

Ja, det ville jo absolutt være et "talking object", forutsatt at den sto hjemme hos den rette personen :-) Hadde jeg kommet hjem til noen som jeg vet har god humoristisk sans og de hadde de der ikke akkurat på stasplassen i stua, men kanskje på dass eller en lotsstue eller et annet artig sted, kunne jeg faktisk ledd godt og så kunne vi hatt en morsom samtale om saken.

Men hadde den stått hjemme hos f eks ene onkelen min, hadde den jo bare gått fint inn sammen med andre rare ting, og man hadde unnlatt å kommentere den og heller skrytt av den fortreffelig fyrstekaka som kona hans har bakt.... ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...