Gå til innhold

Nå vil Mulla Krekar dra frivillig ut av Norge.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 228
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

57

• ShitDiddelyDo

38

• PieLill

18

• Mandolaika

13

Mest aktive i denne tråden

Jeg skulle akkurat til å poste linken:-)

Ja for all del, hvis han vil reise frivllig så ønsker jeg ham bare god tur jeg:-)

Ja, bare han ikke finner på noe tull. Som Sør har hevdet mange ganger, så har vi ham trolig under bedre kontroll her i Norge, enn om han slippes fritt rundt i Midt-Østen.

Annonse

Viser jo til fulle absurditeten i at det angivelig har vært "umenneskelig" å tvangssende det satans kreket dit, som våre ynkryggede myndigheter har brukt som unnskyldning hele tiden.

Det er visst trygt nå da, men han vil at Norge skal ordne opp, slik at han ikke blir etterlyst som terrorist lenger, og det går jo ikke. Lurer på om dette er et rent PR-stunt fra hans side, be om å bli sendt hjem? Han går da fri og kan dra i morgen om han vil.... Sleiping. Har nok sammenheng med Maria Amelie-saken.

Gjest Nord og ned.

Ja, bare han ikke finner på noe tull. Som Sør har hevdet mange ganger, så har vi ham trolig under bedre kontroll her i Norge, enn om han slippes fritt rundt i Midt-Østen.

Vel, Guantanamo-basen hadde vært det aller beste, men en god nr. to er landet han er ettersøkt for drap og terror, slik at de kan ta en oppgjør med ham selv.

Gjest Nord og ned.

Det er visst trygt nå da, men han vil at Norge skal ordne opp, slik at han ikke blir etterlyst som terrorist lenger, og det går jo ikke. Lurer på om dette er et rent PR-stunt fra hans side, be om å bli sendt hjem? Han går da fri og kan dra i morgen om han vil.... Sleiping. Har nok sammenheng med Maria Amelie-saken.

Ja, selvsagt. Dette er bare et pr.stunt. Svinet kommer til å bli i kongeriket Norge til han dør av elde.

hidi, the scorpion

Enig med deg,

Han er en ondskapsful mann, og bare Gud vet hva han finner på dit han komer:(

ShitDiddelyDo

Han har jo sagt hele tiden at han skal dra når det er trygt.

Men jeg så ikke tv2-nyhetene, og det står i VGs artikkel at dette kan ha noe med Marie å gjøre? Nå er jeg ikke helt med? Drar Krekar i sympati med Marie?

En slags "ok - denne utsendelsen er jeg helt imot, så hvis ikke hun får bli drar jeg også!"

I så fall håper jeg ikke han tror det ville funke som pressmiddel. ;)

Hehe og så får han ikke lov uten å tillatelse fra FN, det er ikke mulig...

"Hehe og så får han ikke lov uten å tillatelse fra FN, det er ikke mulig..."

Jeg har ikke lest så mye om saken ennå, men det kan enten være fordi det fortsatt strider mot menneskerettighetene (selv om han selv mener det er trygt), eller at FN mener han er under bedre kontroll om han blir i Norge og har "husarrest" der.

Annonse

Han har jo sagt hele tiden at han skal dra når det er trygt.

Men jeg så ikke tv2-nyhetene, og det står i VGs artikkel at dette kan ha noe med Marie å gjøre? Nå er jeg ikke helt med? Drar Krekar i sympati med Marie?

En slags "ok - denne utsendelsen er jeg helt imot, så hvis ikke hun får bli drar jeg også!"

I så fall håper jeg ikke han tror det ville funke som pressmiddel. ;)

Jeg fikk ikke sett nyhetene jeg heller, men leste på nettet at det spekuleres i om det kan ha noe med Amelie-saken å gjøre.

Uansett så tar jeg media med en stor klype salt etter alt det som har stått om Amelie-saken i det siste.

ShitDiddelyDo

Jeg fikk ikke sett nyhetene jeg heller, men leste på nettet at det spekuleres i om det kan ha noe med Amelie-saken å gjøre.

Uansett så tar jeg media med en stor klype salt etter alt det som har stått om Amelie-saken i det siste.

Men Aftenposten har i løpet av årene hatt noen store intervjuer med Krekar i A-Magasinet, og han har hele tiden sagt han drømmer om å dra hjem og kjempe for Kurdistan, men det har ikke vært trygt.

Uansett synes jeg det virker litt rart hvis Krekar drar pga Marie. :)

Men Aftenposten har i løpet av årene hatt noen store intervjuer med Krekar i A-Magasinet, og han har hele tiden sagt han drømmer om å dra hjem og kjempe for Kurdistan, men det har ikke vært trygt.

Uansett synes jeg det virker litt rart hvis Krekar drar pga Marie. :)

Ja, jeg synes også det virker rart, det kommer vel fram mer etter hvert.

kanskje han har funnet ut hvordan han vil drive terror mot norge, og så vil han dra ut så han ikke selv blir rammet av det?

"kanskje han har funnet ut hvordan han vil drive terror mot norge, og så vil han dra ut så han ikke selv blir rammet av det?"

Ja, du sier noe. Det var kanskje tryggere å ha ham her i "husarrest" allikevel.

ShitDiddelyDo

kanskje han har funnet ut hvordan han vil drive terror mot norge, og så vil han dra ut så han ikke selv blir rammet av det?

Krekar har aldri villet lage terror mot Norge. Hans kamp er i Kurdistan, der han vil ha sin stat basert på sharia. Det er hans våte drøm. Og de han i sin tid kjempet mot var Saddams regime.

Det er noen intervjuer med fyren i Aftenpostens A-magasin. De ligger (eller lå i hvert fall) ute på nettet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...