Gå til innhold

Nå vil Mulla Krekar dra frivillig ut av Norge.

Anbefalte innlegg

Gjest Nord og ned.

Har du vrangforestillinger også? Det er umulig å lese ut av det som jeg skrev at jeg ser ned på uføretrygdede.

Derimot synes jeg det blir feil å betale deg uføretrygd for å sitte alle dager på nettet og øse ut slike sammensurrium av ord.

Det er umulig å _ikke_ se det totalt usaklige spørsmålet om andres yrkesmesige status som noe annet enn hva det var ment som: At det å være ufør er et kvalitetsmessig minus hos en person.

Neppe uten grunn at du hopper inn i tråden nettop til støtte for en viss shit som også er bærer av de samme nedlatende holdningene.

Litt av en gjeng.

Fortsetter under...

• Svar 228
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

57

• ShitDiddelyDo

38

• PieLill

18

• Mandolaika

13

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo

Fossroinga di blir ikke mer overbevisende av at du hiver bort et utall tastetrykk på det. Skrevet er skrevet, og lest er lest.

Generaliserende, ensporet, stigmatisernede, hatefull, enøyd og ikke minst dobbelmoralsk til tusan. Det er Shitten anno 2011 i et nøtteskall.

Tragisk, uhyre tragisk.

''Generaliserende, ensporet, stigmatisernede, hatefull, enøyd og ikke minst dobbelmoralsk til tusan. Det er Shitten anno 2011 i et nøtteskall.

Tragisk, uhyre tragisk.''

Der ser du. Du kan være morsom når du vil! :)

ShitDiddelyDo

Det er et fenomen hos barn med lærevansker at de greier ikke å skille detaljer i en helhet. Dette forekommer ofte hos dem med språkvansker. Kan det være forklaringen?

Jeg vet ikke, men jeg synes denne gruppetenkinga er litt sær. :)

Gjest Nord og ned.

Det er i hvert fall liten tvil om at fanatikerne på begge sider er like firkanta. Det er kanskje denne likheten som gjør at de hele tiden må uttrykke seg negativt mot hverandre, enten det er Bin Laden mot Vesten (hele vesten), eller morsk mot Bin Laden (alle muslimer). :)

Men da fikk jeg i hvert fall svar på denne repeterende greia om min hetsing av uføretrygdede og folk med dårlig utseende og lav sosial status, for jeg har lurt litt på om det var fri fantasi eller om jeg er schizofren og skriver ting jeg ikke vet om. :)

Kakling med øvrige sektmedlemmer kan dere jaggu ta internt på neste møte og ikke her i all offentlighet.

hidi, the scorpion

Det er i hvert fall liten tvil om at fanatikerne på begge sider er like firkanta. Det er kanskje denne likheten som gjør at de hele tiden må uttrykke seg negativt mot hverandre, enten det er Bin Laden mot Vesten (hele vesten), eller morsk mot Bin Laden (alle muslimer). :)

Men da fikk jeg i hvert fall svar på denne repeterende greia om min hetsing av uføretrygdede og folk med dårlig utseende og lav sosial status, for jeg har lurt litt på om det var fri fantasi eller om jeg er schizofren og skriver ting jeg ikke vet om. :)

''for jeg har lurt litt på om det var fri fantasi eller om jeg er schizofren og skriver ting jeg ikke vet om. :)''

Er du blitt enig med deg selv;)))

Gjest segunda

Det er umulig å _ikke_ se det totalt usaklige spørsmålet om andres yrkesmesige status som noe annet enn hva det var ment som: At det å være ufør er et kvalitetsmessig minus hos en person.

Neppe uten grunn at du hopper inn i tråden nettop til støtte for en viss shit som også er bærer av de samme nedlatende holdningene.

Litt av en gjeng.

Har du mindreverdskomplekser? Jeg ser overhodet ikke ned på uføre og har aldri gjort, men jeg kan være kritisk til bruk av uføremidler.

Annonse

Gjest Nord og ned.

Ja, du trenger virkelig hjelp og støtte for å huske hva du mente for en time eller en måned siden.

hidi, the scorpion

Kakling med øvrige sektmedlemmer kan dere jaggu ta internt på neste møte og ikke her i all offentlighet.

''Kakling med øvrige sektmedlemmer kan dere jaggu ta internt på neste møte og ikke her i all offentlighet.''

Samme mener jeg om deg! Finn seg en annen arena som du kan bli sektmedlem!

ShitDiddelyDo

Litt av en gjeng.

Jeg kan i hvert fall oppklare en ting for deg: Jeg ser ikke på det som negativt å være ufør. Det trist for den det angår, og det er trist at mange uføre blir stigmatisert.

Når det gjelder disse jeg har referert til har de bodd og arbeidet i Thailand med norsk uføretrygd. Disse er altså kriminelle trygdesnyltere, og har absolutt ikke noe med uføre å gjøre. Det er samme typen folk vi leser om i avisa fra Spania der uføretrygdede nordmenn jobber mens de stjeler mine og dine skattepenger.

Disse har ingenting med en reelt ufør person å gjøre.

Annonse

ShitDiddelyDo

Jeg svarer bare andre brukere. Du leser det jeg skriver, og er i din fulle rett til å svare meg. Ikke er du den rette til å si noe heller. Du referer stadig til meg i diskusjoner med Sør. Jeg er jo Mullhaens disippel.

Gjest Nord og ned.

Jeg kan i hvert fall oppklare en ting for deg: Jeg ser ikke på det som negativt å være ufør. Det trist for den det angår, og det er trist at mange uføre blir stigmatisert.

Når det gjelder disse jeg har referert til har de bodd og arbeidet i Thailand med norsk uføretrygd. Disse er altså kriminelle trygdesnyltere, og har absolutt ikke noe med uføre å gjøre. Det er samme typen folk vi leser om i avisa fra Spania der uføretrygdede nordmenn jobber mens de stjeler mine og dine skattepenger.

Jaha, og de fortalte deg på barkrakken på horehuset dere satt at de var kriminelle trygdesnyltere?

ShitDiddelyDo

''for jeg har lurt litt på om det var fri fantasi eller om jeg er schizofren og skriver ting jeg ikke vet om. :)''

Er du blitt enig med deg selv;)))

Jeg ble det nå da jeg forsto hvor påstandene kom fra, men siden jeg jo vet at de verste ikke er klare over egen tilstand, fryktet jeg et øyeblikk at jeg rallet i vei uten å være klar over det. ;)

hidi, the scorpion

Og disse personene burde anmeldes!

Å tilegne seg penger man ikke har krav på, er tyveri!

ShitDiddelyDo

Jaha, og de fortalte deg på barkrakken på horehuset dere satt at de var kriminelle trygdesnyltere?

Sånn bortsett fra at jeg faktisk ikke har sett et horehus ennå (rare greier - jeg trodde de var overalt), så ja - det gjorde de. På mine første turer hadde jeg ennå ikke lært hvem man ikke skulle omgåes.

De sa rett nok ikke selv at de var kriminelle, men de hadde ingen problemer med å fortelle hvor lett det er å få uføretrygd etter et par øl. Folk som har snytt til seg uføretrygd er kriminelle.

Så ja - det fortalte de selv.

Gjest Nord og ned.

Sånn bortsett fra at jeg faktisk ikke har sett et horehus ennå (rare greier - jeg trodde de var overalt), så ja - det gjorde de. På mine første turer hadde jeg ennå ikke lært hvem man ikke skulle omgåes.

De sa rett nok ikke selv at de var kriminelle, men de hadde ingen problemer med å fortelle hvor lett det er å få uføretrygd etter et par øl. Folk som har snytt til seg uføretrygd er kriminelle.

Så ja - det fortalte de selv.

Ja, det hørtes _veldig_ sannsynlig ut i grunn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...