Gå til innhold

Nå vil Mulla Krekar dra frivillig ut av Norge.

Anbefalte innlegg

Gjest Nord og ned.

''Midtøsten er full av flotte og redelige mennesker.''

Joda, men poenget var nå engang at vi har kontroll over Krekar når han er her, men ikke når han springer løs i Midtøsten.

Igjen: Hva er problemet med å deportere ham i morgen den dag, hvis han bare kan løpe fritt løs der nede?

Fortsetter under...

• Svar 228
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

57

• ShitDiddelyDo

38

• PieLill

18

• Mandolaika

13

Mest aktive i denne tråden

''I Kurdistan, derimot, gjør han som han vil.''

Men hvorfor er han redd for å dra dit da?

mvh

Fordi mesteparten av folk i Kurdistan ønsker ham langt vekk, ev. død.

At han sitter i husarrest her er en helt grei løsning - vi kan overvåke ham, og arrestere ham hvis han gjør noe galt.

Motsatt, han får ikke drept noen der (eller her).

Igjen: Hva er problemet med å deportere ham i morgen den dag, hvis han bare kan løpe fritt løs der nede?

Bortsett fra Menneskerettighetskonvensjonen, så er problemet at han muligvis kan smelle av bomber. Så lenge han sitter her er han under full overvåkning, og politiet vet hvor han er til enhver tid, slik at de kan arrestere ham hvis han gjør noe galt.

hidi, the scorpion

Jeg personlig driter i hele MK! Om han lever eller dør, så kan det ikke interesserer meg mere!

Jeg bryr meg mye mere om familier som blir sendt ut i hytt og vær...:(

MK, er et ondt menneske, i motsetming til mange flotte flyktninger/innvandrere!

''Vi er hans nyttige idioter.''

Ja, det er dere.

Først argumenterer du for at han er så farlig, og er en fare for Norge.

Så vil du slippe ham fri?

Ja?

Krekar er fri mann og kan gå hvor han vil.

Eller har han nettopp blitt fengslet? Da ville det jo vært litt fornuft i det han skrev.

Jeg vet ikke hvor stor makt han ville fått om han dro hjem. Sannsynligvis ikke særlig mye etter som han ikke har dratt hjem ennå.

Vi (våre skattepenger) gir altså til en bekyttelse til en terrorist som ikke en gang er vennligsinnet overfor vårt lang og kultur.

mvh

Gjest Nord og ned.

Bortsett fra Menneskerettighetskonvensjonen, så er problemet at han muligvis kan smelle av bomber. Så lenge han sitter her er han under full overvåkning, og politiet vet hvor han er til enhver tid, slik at de kan arrestere ham hvis han gjør noe galt.

Du har selv frivillig, uten hjelp, revet vekk hele grunnlaget for at han fortsatt er her, ved å antyde at han kan løpe fritt rundt å sprenge bomber i hjemlandet.

Ufrivillig humoristisk.

Annonse

Fordi mesteparten av folk i Kurdistan ønsker ham langt vekk, ev. død.

At han sitter i husarrest her er en helt grei løsning - vi kan overvåke ham, og arrestere ham hvis han gjør noe galt.

Motsatt, han får ikke drept noen der (eller her).

Nå sier du flerdobbelt mot deg selv.

Han kan da ikke gjøre som han vil i Kurdistan om han har så mange mot seg at han er i livsfare der.

mvh

''Midtøsten er full av flotte og redelige mennesker.''

Joda, men poenget var nå engang at vi har kontroll over Krekar når han er her, men ikke når han springer løs i Midtøsten.

Vi har ikke kontroll over ham før han fengsles/interneres. Det vil nok også være mye billigere enn å passe på en leilighet i Oslo.

Dyrt med svippturer til Hotell Plaza vet du.

ShitDiddelyDo

''Krekar er en terrorist, men med unntak av det famøse intervjuet der han hyttet mot Erna (eller andre politikere som ville være ansvarlig for hans død), her en indirekte trussel, har han aldri uttalt seg annet enn positivt om Norge, og det er vel ingen grunn til å tro at en fyr som slåss for en helt konkret stat i en del av Irak plutselig skal rette seg mot oss i stedet. Han driver ikke terror for moroskyld, men fordi han har en sær fantasi om denne delen av Irak med shariastyre.''

Han er Islamist med shariavyer. Han har erklært sin støtte til Bin Ladin og erklært at Isalm er i krig mot hele Vesten. Etter som Norge er en del av Vesten, har han også erkært krig mot Norge.

Men han liker selvfølgelig å bo har så lenge han ikke har tilstrekkelig støtte i Kurdistan til å reise hjem. Han blir jo lullet og dallet med. Vi er hans nyttige idioter.

mvh

Ja, han har shariavyer. Det har jeg skrevet hele veien. Det er hans våte drøm. Et kurdistan basert på sharialover.

Men har du noen link til et sted han sier at han er del av en islamsk krig mot vesten? Jeg har ikke fått med meg det. Jeg har fått med meg at han sier at Bin Laden er en bra muslim, dog, her en shariafyr om en annen.

I alt jeg har sett har han understreket at hans kamp er for denne shariastaten i Irak, og ikke mot vesten - selv om han også har uttalt at vestlige som kriger i Irak og Afghanistan er legitime mål.

Krekar er fri mann og kan gå hvor han vil.

Eller har han nettopp blitt fengslet? Da ville det jo vært litt fornuft i det han skrev.

Jeg vet ikke hvor stor makt han ville fått om han dro hjem. Sannsynligvis ikke særlig mye etter som han ikke har dratt hjem ennå.

Vi (våre skattepenger) gir altså til en bekyttelse til en terrorist som ikke en gang er vennligsinnet overfor vårt lang og kultur.

mvh

''Vi (våre skattepenger) gir altså til en bekyttelse til en terrorist som ikke en gang er vennligsinnet overfor vårt lang og kultur.''

Krekar får ikke penger av staten.

Han er ikke fengslet, men sitter i leiligheten 24/7.

Du har selv frivillig, uten hjelp, revet vekk hele grunnlaget for at han fortsatt er her, ved å antyde at han kan løpe fritt rundt å sprenge bomber i hjemlandet.

Ufrivillig humoristisk.

I din opp-ned verden er det gjerne slik, men ikke i den virkelige verden.

ShitDiddelyDo

Såså. Dette med papiret er helt normale drømmer du som sadohomofil har etter hva jeg har lest. Men jeg er altså ikke interessert.

Dessuten passer slike tema bedre på et annet av Dols forum.

Ja, det er synd du skriver deg så langt vekk fra land at du ikke greier ro deg inn igjen. Det skjer jo nesten hver gang.

Problemet er ikke at jeg ror meg bort. Problemet er at jeg nekter å følge deg ut på de syv hav. Jeg ser at du synes disse seileturene er morsomme, men du har ikke tid til flere som gidder å drive ordkløveri med deg. Det må da holde at du har Sør også de 10 neste årene. Dere elsker dette - så fortsett med tullet deres. Det er ingen som hindrer dere.

Synd du ikke vil være med på litt papirmoro, men det er ditt tap.

Annonse

Nå sier du flerdobbelt mot deg selv.

Han kan da ikke gjøre som han vil i Kurdistan om han har så mange mot seg at han er i livsfare der.

mvh

Nei, han kan åpenbart ikke gjøre "hva han vil", men poenget er at han ikke er under norsk overvåkning i Midtøsten, og at vi derfor kan gjøre INTET for å stoppe ham, eller ta ham, hvis han skulle gjøre noe.

Nei, han kan åpenbart ikke gjøre "hva han vil", men poenget er at han ikke er under norsk overvåkning i Midtøsten, og at vi derfor kan gjøre INTET for å stoppe ham, eller ta ham, hvis han skulle gjøre noe.

Men det kan jo ikke bekymre deg. Du er jo redd de skal ta ham der nede.

mvh

ShitDiddelyDo

Hvis han reiser tilbake til Irak vil han ganske sikkert finne sammen med sine terrorvenner. En fra eller til i den gjengen der kan umulig spille noen rolle.

Og han utgjør faktisk en trussel i Norge. Han vil nok ikke gjøre noe selv i Norge, men mange vil gjøre ham noe. Det er sånn sett ikke en mann man helst vil ha som nabo. Det er mange irakere i Norge som har fått lide under den mannen der, og mange er nok fullt ut i stand til å ta loven i egne hender. Det så vi ikke minst i vinter, da kulene fløy veggimellom og hans svigersønn ble skutt.

Sånn sett er han et levende mål - og dermed en trussel.

Ellers er jeg glad jeg bor i et land som ikke sender folk til død/tortur, og forholder seg til menneskerettighetene, men vil han dra selv ser jeg absolutt ingen grunn til å hindre ham.

Hvis han reiser tilbake til Irak vil han ganske sikkert finne sammen med sine terrorvenner. En fra eller til i den gjengen der kan umulig spille noen rolle.

Og han utgjør faktisk en trussel i Norge. Han vil nok ikke gjøre noe selv i Norge, men mange vil gjøre ham noe. Det er sånn sett ikke en mann man helst vil ha som nabo. Det er mange irakere i Norge som har fått lide under den mannen der, og mange er nok fullt ut i stand til å ta loven i egne hender. Det så vi ikke minst i vinter, da kulene fløy veggimellom og hans svigersønn ble skutt.

Sånn sett er han et levende mål - og dermed en trussel.

Ellers er jeg glad jeg bor i et land som ikke sender folk til død/tortur, og forholder seg til menneskerettighetene, men vil han dra selv ser jeg absolutt ingen grunn til å hindre ham.

En grunn til å forhindre ham (ikke at jeg sier man skal gjøre det) er vel å beskytte sivilbefolkningen i Irak mot ham og gjengen hans?

Altså, hvis han er så farlig som folk vil ha det til, så bør han dømmes, eller så bør vi være glade vi har ham under kontroll.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...