Gå til innhold

Nå vil Mulla Krekar dra frivillig ut av Norge.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 228
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

57

• ShitDiddelyDo

38

• PieLill

18

• Mandolaika

13

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nord og ned.

Den her er bra. Rart den ikke er diskutert her.

Det er tre deler. Dette er del 1. Antar del 2 og 3 finnes i linken.

http://www.dagbladet.no/2011/01/11/kultur/ideer/afghanistan/carsten_jensen/essay/14970202/

Det er knapt noen som har giddet kommentere eller diskutere dette hallusinøse mølet på Dagbladets sider engang, så at det ikke er noen her er ikke særlig rart.

Gjest Nord og ned.

Problemet er ikke at jeg ror meg bort. Problemet er at jeg nekter å følge deg ut på de syv hav. Jeg ser at du synes disse seileturene er morsomme, men du har ikke tid til flere som gidder å drive ordkløveri med deg. Det må da holde at du har Sør også de 10 neste årene. Dere elsker dette - så fortsett med tullet deres. Det er ingen som hindrer dere.

Synd du ikke vil være med på litt papirmoro, men det er ditt tap.

Du skriver en ting, og benekter alt i neste sekund, enda det står svart på hvitt.

Du virker rett og slett mentalt retardert.

Annonse

Annonse

Gjest Nord og ned.

Jeg for min del tror du lider av voldsomme lese-/skrivevansker.

Langt i fra. Det er du som har vansker med å (bort) forklare hva du skriver.

For virkelig å gjøre det hele totalt absyd: Mens du satt her og skrev tull, fortalte de på nyhetene at PST vil tiltale Lrekar for oppfordring til terror, og trusler mot norsk myndighetsperson.

Så mye for sludderet om hvor høyt fyren elsker Norge osv. osv.

Din vurderingsevne er ikke fem sure sild verd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...