Gå til innhold

Huff, umulig å ikke gråte litt

Anbefalte innlegg

Hvor gamle er foreldrene dine?

Hvor gamle foreldrene mine er? Min ene forelder er død - den andre er gammel.

Jeg sier ikke at man ikke skal behandle sine gamle foreldre pent,-men jeg kunne aldri tenke meg å si noe sånt til mine barn som det sies på denne videosnutten. Jeg håper av hele mitt hjerte at de ikke føler at de bør ta seg av meg, betale tilbake det jeg har gjort for dem når jeg blir gammel.

Fortsetter under...

Jeg sier ikke at man ikke skal behandle sine gamle foreldre pent,-men jeg kunne aldri tenke meg å si noe sånt til mine barn som det sies på denne videosnutten. Jeg håper av hele mitt hjerte at de ikke føler at de bør ta seg av meg, betale tilbake det jeg har gjort for dem når jeg blir gammel.

Nei, det skulle bare mangle. Vi får da ikke barn for barnas skyld. Det er et valg vi tar, vi har ikke konsultert ungene før de blir født.

Neida,det er forsåvidt sant, men jeg tenkte mer på dette med å ha tålmodighet ol. Jeg har noen ganger blitt litt irritert på mamma når hun forteller noe for n`te gang...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...