Gå til innhold

Hva ønske seg i 40-årsgave???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer jo an på hva du liker, det da. :-)

Runde dager er veldig fine til å ønske seg noe litt dyrere, særlig hvis man skal ha selskap og gjestene kan gå sammen om å spleise.

Henger meg på Lillemus sine forslag forøvrig.

Du trenger ingenting dersom du må spørre her hva du trenger

Gjest Modern77

Smykke er jo et fint minne fra 40 års dagen.

Ellers, er det noe du samler på eller kunne tenke deg å samle på, det være seg krystall, sølvtøy, bestikk osv?

Hva med opplevelser, kanskje folk kan gå sammen om å spleise spa-opphold for deg :)

Eller en time hos frisør, fotpleier, aromaterapeut osv...

Annonse

.

Om et par år så blir jeg 50 år...

Da vet jeg at det blir spørsmål om hva jeg ønsker meg fra de på jobb...

Jeg ønsker at pengesummen skal gå til et godt formål...som kollegaene vil gi til...

Så skal alle få en liten pyntefugl av meg...

Dette blir en fin gave som jeg vil sette pris på...

Hvis familien spør...så sier jeg at jeg blir gla` for uansett hva de ønsker å gi....

Men sånn er no jeg da...

Dersom dette skal være fra venner og familie som feks er invitert i 40 års lag ville jeg ønsket meg flere kniver i Global serien. Kjempegode kniver til all slags kjøkkenbruk, men dyre. Liksom ikke sånt man kjøper selv. Fra min mann fikk jeg et armbånd med små diamanter på da jeg ble 40. Vi skiftet også ut bestikket i kjøkkenskuffen til et litt finere rustfritt stål bestikk da jeg ble 40. Sånt er også ganske kostbart og en veldig grei gave å få.

Annonse

Du trenger ingenting dersom du må spørre her hva du trenger

Tror nok giverne vil synes det er litt rart om trådstarter kommer med en liste der det står 4 l melk, 1 brød, leverpostei, kaviar, frokostblanding, dopapir, lyspærer, salat, epler,....

Diamanter av forskjellige slag :)

Gavekort på spa, massasje, ansiktsbehandling el.l.

Reise.

Et tre til å planet i hagen - frukttre f.eks.

''Et tre til å planet i hagen ''

Folk må gjerne gi meg planter til hagen, men da synes jeg selve jobben med å plante dem burde være inkludert :-)

.

Om et par år så blir jeg 50 år...

Da vet jeg at det blir spørsmål om hva jeg ønsker meg fra de på jobb...

Jeg ønsker at pengesummen skal gå til et godt formål...som kollegaene vil gi til...

Så skal alle få en liten pyntefugl av meg...

Dette blir en fin gave som jeg vil sette pris på...

Hvis familien spør...så sier jeg at jeg blir gla` for uansett hva de ønsker å gi....

Men sånn er no jeg da...

Å, da er du bra snill! :-)

Jeg hadde nok gått amokk med ønsking.

Bra forslag i ulike prisklasser! :)

Selv ville jeg nok satt pris på en bitteliten, hard og blank gave denne dagen! :o)

''Selv ville jeg nok satt pris på en bitteliten, hard og blank gave denne dagen! :o)''

Det fikk jeg i kombinert 42-og-5-års-gave. :o) Giveren her er vanligvis adskillig mer praktisk anlagt i sine gaver. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...