Gå til innhold

Håndbagasjespørsmål

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

[quote name=Shira :o)' timestamp='1295540371' post='4516394]

Jeg er så glad i deg SDD, for du er av samme oppfatning av viktigheten med antibac som meg! :o)

Bare husk og putte det oppi i en slik pose og sleng oppi korgen når du skal igjennom sikkerhetskontrollen, så går det knirkefritt.

Når du har vært på noen dasser i Thailand skjønner du at det kan være lurt å ha med antibac. ;) Selv om man sikkert får kjøpt det der også. Dessuten er det jævlig praktisk for alle som småspiser litt når man rusler rundt, spiser på stranda, osv.

Et vanlig reisetips i forhold til hvor det er trygt å spise er at man bør sjekke ut dofasilitetene før man spiser. Hvis det er rent og pent og hygienisk korrekt, er teorien at det skal være trygt.

Jeg tror de som utførte denne undersøkelsen må ha dødd av sult. ;)

Så min greie er å spise hva man vil og hvor man vil - men passe på håndhygienen!

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

15

• morsan

9

• cathlin

4

• Mary Poppins

2

Annonse

Annonse

Jeg har blitt fratatt et eple..

''Jeg har blitt fratatt et eple..''

Ja, det har blitt hysteriske tilstander!

Jeg har blitt fratatt et uåpna og "forsegla" glass med barnemat i original forpakning. Det er ikke ofte jeg bokstavelig talt krangler, men da gjorde jeg det.. Vel, vi kom oss på flyet (tror det holdt nokså hardt siden jeg blei skikkelig hissig) og babyen fikk mosa "flymat" under flighten.

*Kjenner jeg er snurt fortsatt*

-På Dol av og til

''Da legger jeg en sånn i lomma. :)

''

Men i sikkerhetskontrollen må du likevel putte den oppi en slik liten plastpose og legge den separat, dvs utenfor håndbagasjeveska el lign... Jeg var ute og fløy her og hadde da kun denne ene tingen som inneholdt flytende, og tenkte at da var jo ikke plastposen nødvendig, men jo da - en litt sur kontrollør var klar og tydelig både i kroppsspråk og snakketøy;-)

hvilket jo er fjollete, da hele poenget med posen er jo å begrense den totale mengden med dingser med flytende man kan ta med seg.

Jeg har forresten flere ganger glemt at jeg har en liten lipgloss i veska, og ingen har reagert på det.

Jeg glemte at jeg hadde en full vannflaske i håndbagasjen, ble heller ikke oppdaga:)

ShitDiddelyDo

[quote name=Shira :o)' timestamp='1295540371' post='4516394]

Jeg er så glad i deg SDD, for du er av samme oppfatning av viktigheten med antibac som meg! :o)

Bare husk og putte det oppi i en slik pose og sleng oppi korgen når du skal igjennom sikkerhetskontrollen, så går det knirkefritt.

Vet du forresten hvor firkanta de er i innsjekken hvis jeg kommer med en liten pose med ting til flyet i tillegg til håndbagasjen? Da tenker jeg på en pose med en bok og en sånn nakkepute jeg kjøpte til flyturen i fjor?

''Jeg er så glad i deg SDD, for du er av samme oppfatning av viktigheten med antibac som meg! :o)''

Jeg håper jo at jeg har et par andre positive sider også, men merkelig nok er det dette de fleste fremhever ved meg når de skal nevne mine positive sider. ;)

Gjest høstløv

Vet du forresten hvor firkanta de er i innsjekken hvis jeg kommer med en liten pose med ting til flyet i tillegg til håndbagasjen? Da tenker jeg på en pose med en bok og en sånn nakkepute jeg kjøpte til flyturen i fjor?

''Jeg er så glad i deg SDD, for du er av samme oppfatning av viktigheten med antibac som meg! :o)''

Jeg håper jo at jeg har et par andre positive sider også, men merkelig nok er det dette de fleste fremhever ved meg når de skal nevne mine positive sider. ;)

Jeg har alltid med to ting som håndbagasje, en håndveske og en ryggsekk og det går fint.

''Vet du forresten hvor firkanta de er i innsjekken hvis jeg kommer med en liten pose med ting til flyet i tillegg til håndbagasjen? Da tenker jeg på en pose med en bok og en sånn nakkepute jeg kjøpte til flyturen i fjor? ''

Det er definitivt ikke noe problem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...