Gå til innhold

Håndbagasjespørsmål

Anbefalte innlegg

Vet du forresten hvor firkanta de er i innsjekken hvis jeg kommer med en liten pose med ting til flyet i tillegg til håndbagasjen? Da tenker jeg på en pose med en bok og en sånn nakkepute jeg kjøpte til flyturen i fjor?

''Jeg er så glad i deg SDD, for du er av samme oppfatning av viktigheten med antibac som meg! :o)''

Jeg håper jo at jeg har et par andre positive sider også, men merkelig nok er det dette de fleste fremhever ved meg når de skal nevne mine positive sider. ;)

''Vet du forresten hvor firkanta de er i innsjekken hvis jeg kommer med en liten pose med ting til flyet i tillegg til håndbagasjen? Da tenker jeg på en pose med en bok og en sånn nakkepute jeg kjøpte til flyturen i fjor? ''

Det er definitivt ikke noe problem.

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

15

• morsan

9

• cathlin

4

• Mary Poppins

2

Vet du forresten hvor firkanta de er i innsjekken hvis jeg kommer med en liten pose med ting til flyet i tillegg til håndbagasjen? Da tenker jeg på en pose med en bok og en sånn nakkepute jeg kjøpte til flyturen i fjor?

''Jeg er så glad i deg SDD, for du er av samme oppfatning av viktigheten med antibac som meg! :o)''

Jeg håper jo at jeg har et par andre positive sider også, men merkelig nok er det dette de fleste fremhever ved meg når de skal nevne mine positive sider. ;)

De har ihvertfall godtatt at jeg har hatt med en liten ryggsekk samt håndveske.

Gjest Shira :o)

Går nok fint med det.

Nå har jeg "kjent" deg så lenge at jeg har mange positive sider jeg kan være glad i. :o) Men hygiene er viktig!

Hvor firkanta de er kommer an på flyplass og litt selskap. har stort sett alltid hatt sekk + kamerabag eller en pose når vi har flydd, men sist så ble vi stoppet hos alitalia, der var det en håndbagasje og sånn var det med den saken. vet at ryanair skriver flere steder at det kun er en håndbagasje og, og at de ikke tolererer poser, vesker og sånt i tillegg til sekk/koffert som håndbagasje.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...