Gå til innhold

Nhd:medisinkombinasjoner

Anbefalte innlegg

Gjest wellbutrin
Skrevet

Går det greit om jeg bruker tre phenergan om kvelden til å sove på sammen med 150 mg wellbutrin? (krampe) Har aldri hatt krampe tidligere.

Er menstruasjonsforstyrrelser vanlig når man har begynt på wellbutrin? Mensen kom, men så stoppet blødningen etter noen timer. Har aldri opplevd liknende.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Kombinasjonen går greit.

Mensforstyrrelsen er ikke omtalt som kjent bivirkning.

Gjest wellbutrin
Skrevet

Kombinasjonen går greit.

Mensforstyrrelsen er ikke omtalt som kjent bivirkning.

Hmmm.

Jeg antar at det ikke er noe foruroligende eller tegn på noe farlig? Det er nok en bivirkning, for dette har jeg ikke opplevd før i mitt ganske lange liv. Og wellbutrinen er det eneste nye innslaget i livet mitt.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hmmm.

Jeg antar at det ikke er noe foruroligende eller tegn på noe farlig? Det er nok en bivirkning, for dette har jeg ikke opplevd før i mitt ganske lange liv. Og wellbutrinen er det eneste nye innslaget i livet mitt.

Jeg er ingen gynekolog, men lærte at mensforstyrrelser "teller" først når det skjer 2 eller 3 ggr på rad. "Alle" kvinner opplever enkeltstående slike episoder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...