Gå til innhold

Får dere assosiasjoner til sykehus av denne?

Anbefalte innlegg

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S09874455

Er på jakt etter en sovesofa. At den har hjul er jo bare et pluss

men..

Er det bare jeg som får en følelse av sykehus av denne ? Hadde den vært i en annen farge så hadde jeg nok ikke tenkt det samme.

Fortsetter under...

Så den ikke i noen annen farge. Lå på sykehus i sommer og da jeg fikk se denne så var det som å være der igjen. Må gå for en helt annen farge i såfall.

Du kan velge andre farger på den siden du la ut link til. Den ser litt mindre sykehus ut da.

Uff grøsset når jeg så den!! JA det ligner på noe sykehus greier *boff*

Tror ikke at jeg fikser å ha noe sånt med hjul i det hele tatt. det var noe med disse hjulene ødela inntrykket. Det ble helt feil for meg.

Nei det skakke være lett..

Annonse

For det første syntes jeg ikke utseende sto i forhold til prisen - ut i fra min smak. Direkte stygt design. Jeg tenkte mer sykehjem jeg ;). Fikk liksom bare en asosiasjon til noe rullatoraktig da jeg så det understellet. Luksusrullestol kanskje... Nei... Jeg veit ikke helt. Ikke direkte sykeus, men likevel noe "helseaktig." Kanskje noe for hjemmesykepleien når de skal ha noen de har stelt i senga over i godstolen fort :P

Eller rett og slett bare stygt design. Tanken var praktisk, men det ville gått fint an å gjøre det understellet mer diskret - selv med hjul.

For det første syntes jeg ikke utseende sto i forhold til prisen - ut i fra min smak. Direkte stygt design. Jeg tenkte mer sykehjem jeg ;). Fikk liksom bare en asosiasjon til noe rullatoraktig da jeg så det understellet. Luksusrullestol kanskje... Nei... Jeg veit ikke helt. Ikke direkte sykeus, men likevel noe "helseaktig." Kanskje noe for hjemmesykepleien når de skal ha noen de har stelt i senga over i godstolen fort :P

Eller rett og slett bare stygt design. Tanken var praktisk, men det ville gått fint an å gjøre det understellet mer diskret - selv med hjul.

tiltredes:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...