Gå til innhold

Individualister?

Anbefalte innlegg

Gjest ØyenbrynHuldra

Jeg fatter ikke at noen vil se sånn ut, det er jo et utseende som har en "belastning" som "blond, dum og billig" ved seg. Og det ser ikke naturlig ut i ett sekund.

Hørte på tv her om dagen, var det i "Unge mødre" tro?, ei som var så opptatt av øyenbrynene sine at hun brukte en halv time hver morgen på å fikse dem før hun kunne gå ut! Øyenbrynene!? Jeg har vel fått dem nappet 2-3 ganger hos frisøren i løpet av de siste 25 år eller noe sånt... Tror hun dama skulle få dem tatovert på. Snakker vi grunn her eller!?

Viss du kun har nappa øyenbrynene 2-3 ganger, så er du nok naturlig ganske heldig med dem. Du verden som jeg hadde sett ut da:) Mine vokser seg bare lengre og lengre med alderen.

Men å nappe vekk og tegne på bryn, det er unaturlig.

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• Lillemus

6

• meg__123!

6

• Axcia

5

Mest aktive i denne tråden

Viss du kun har nappa øyenbrynene 2-3 ganger, så er du nok naturlig ganske heldig med dem. Du verden som jeg hadde sett ut da:) Mine vokser seg bare lengre og lengre med alderen.

''Viss du kun har nappa øyenbrynene 2-3 ganger, så er du nok naturlig ganske heldig med dem.''

Jeg bryr meg ikke så hardt om hvordan de ser ut, de er vel normalt store og ikke så veldig buskete tror jeg. :o) Men mange av disse som napper øyenbrynene til en smal strek hadde nok besvimt bare ved tanken på å ha slike som meg. :o) På samme måte som jeg aldri i verden kunne tenke meg å ha øyenbryn som dette:

http://min0.blogg.no/images/300139-1-1244130788388-n400.jpg

Nå er det forsåvidt mer enn bare øyenbryn på det bildet jeg aldri i verden kunne tenke meg å ha da... ;o) Jøjje meg.

Jeg har aldri nappa bryn, men jeg tror nok ikke så mange ville påstå at jeg er heldige med dem. De fleste som napper bryn ville nok ha nappa mine

''Viss du kun har nappa øyenbrynene 2-3 ganger, så er du nok naturlig ganske heldig med dem.''

...eventuelt Leonid Bresjnevs datter uten å være klar over det eller ikke bry seg om det ;-)

Jeg bryr meg ikke så hardt om hvordan de ser ut, de er vel normalt store og ikke så veldig buskete tror jeg. :o) Men mange av disse som napper øyenbrynene til en smal strek hadde nok besvimt bare ved tanken på å ha slike som meg. :o) På samme måte som jeg aldri i verden kunne tenke meg å ha øyenbryn som dette:

Nå er det forsåvidt mer enn bare øyenbryn på det bildet jeg aldri i verden kunne tenke meg å ha da... ;o) Jøjje meg.

Oh my! Det var litt av en dame! (?)

Jeg har heller aldri skjønt fascinasjonen av å barbere/nappe bort brynene for så å tegne dem på høyt oppe.

Annonse

Oh my! Det var litt av en dame! (?)

Jeg har heller aldri skjønt fascinasjonen av å barbere/nappe bort brynene for så å tegne dem på høyt oppe.

Og både øye- og munnsminken der var jo virkelig et kapittel for seg selv... At noen faktisk seriøst går rundt sånn som det der og synes de er fine (for det må man vel antar at de synes) er for meg et stort mysterium.

Men de synes sannsynligvis det er helt ufattelig at jeg aldri sminker meg også. :o)

Og både øye- og munnsminken der var jo virkelig et kapittel for seg selv... At noen faktisk seriøst går rundt sånn som det der og synes de er fine (for det må man vel antar at de synes) er for meg et stort mysterium.

Men de synes sannsynligvis det er helt ufattelig at jeg aldri sminker meg også. :o)

Hun du linket til var jo så ekstrem at det nærmest må være en slags form for ekshibisjonisme.

Det finnes jo damer som er atskillig mer "dempede"/"normale" sånn ellers, men som bommer når det gjelder øyenbrynene, som f eks:

http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/47/475/475234/an1X503.jpg

Hun du linket til var jo så ekstrem at det nærmest må være en slags form for ekshibisjonisme.

Det finnes jo damer som er atskillig mer "dempede"/"normale" sånn ellers, men som bommer når det gjelder øyenbrynene, som f eks:

http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/47/475/475234/an1X503.jpg

Har de ikke speil de som ender med slike øyenbryn?

Annonse

Du husker da vel Bresjnev, Sovjetunionens fordums hersker?

Dattra hans kjenner jeg ikke til, men ser ikke bort fra at hun (hvis hun finnes) ligner på faren...;-)

http://norulesnoshame.files.wordpress.com/2009/07/brezhnev1.jpg

Jeg synes ikke Galina ser så skremmende ut. Hun er ikke lik faren, heldigvis ;-)

Gjest ØyenbrynHuldra

Huttemegtu:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...