Gå til innhold

Interiør - Slitt stil og brunt og hvitt

Anbefalte innlegg

Gjest Trenger tips!

Vi har nettopp kjøpt York spisebord fra Bohus og jeg synes det er nydelig. Det er hvitt men med litt sånn nedslitt maling. Tenker på at Shabby Chic snart er på vei ut.

http://www.bohus.no/produkter/bord/spisebord/york-spisebord1/

Bare lurer på om vi skal kjøpe resten i serien. Salongbordet og TV bordet synes jeg er veldig fine også.

Vi tenker å kjøpe hvite møbler. Men å ha brun skinnsofa(vi har hund) og brune rotting/kurvspisestuestoler for å få litt kontrast. Så helt den hvite stilen blir det ikke.

Men vil vi angre om få år, for at det blir så veldig trend som fort er umoderne??

Og hva tror dere om hvite møbler og brune rottingstoler og brun sofa?

Fortsetter under...

Gjest Trenger tips!

Det høres fint ut, om du liker det.

Umoderne eller ikke, det er jo dere som skal trives. Personlig synes jeg chabby chic-stilen var utdatert før den gjorde sitt definitive inntog. Men det er meg og vi har alle forskjellig smak :)

Takk for svar :)

Jeg trodde heller aldri at jeg skulle kjøpe meg Chabby C, men akkurat disse møblene synes jeg er veldig fine. Alternativet er liksom bondebord. Er ikke så lett å finne noe. Men angrer vi for vi forsøke å male det helt hvitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...