Gå til innhold

Gjenstridig virusskit - andre med meg?

Anbefalte innlegg

Gjest VirusInfisert

Nå har jeg i halvannen uke slitt med et guffent virus. Det begynte da jeg var nedkjørt både psykisk og fysisk. Gikk med litt vond hls og slapphet i flere dager før det virkelig satte seg. Stort sett en øvre luftveisgreie. Vært mer hoven og øm her og der, væske i ørene spreng i bihulene - ikke sånn tpe tett og surklete. Så for et par dager siden følte jeg meg veldig mye bedre, tok det piano enda en dag - før jeg la ut på en real runde med avtaler igår. Det skulle jeg virkelig ikke gjort, fo nå har jævelskapen slått tilbake med full styrke. VOND hals - forferdelig å snakke, svelge... Slapp, irritert i brystet (kjennes som jeg har glava eller noe sånt nedi der og at noen presser inn brystbeinet), og tørrhoste, verk... Ikke noe feber selv om jeg føler meg som jeg skulle ha det... Nå er jeg LEI. Hvis jeg fikk bestemme over dette viruset, så hadde det fått lov til å plage meg en uke for så å dra til h*** med seg. Jeg er veldig glad for at det finnes noe som heter lydbøker. Pimper lakrisrot-te mot tørrhosten, og det hjelper. Skiten er jo bare at man ikke får gjort det man skal. Man kan ikke annet enn vente. Jeg hører mye snakk om norovirus, forkjølelser og influensa rundt omkring. Jeg er vaksinert mot både svine- og sesonginfluesa siden jeg har diabetes. Så dette er nok en gjenstridig liten stabeis av en virusforkjølelse.

Er det andre som har hatt like hissige og gjenstridige forkjølelser i det siste? Sjelden jeg opplever at det sitter så lenge, jeg er ikke ofte syk... Nå skriver jeg ikke om dette fordi jeg ser på det som verdens undergang og en kjempekatastrofe. Alt jeg er er frustrert over ikke å få gjort mye jeg skulle ha gjort, og drittlei av å være dårlig. Jeg vet jo hva det gode med sånt er - det går over til slutt....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/359571-gjenstridig-virusskit-andre-med-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...