Gå til innhold

Det er så herlig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har fått ryddet ut masse fra huset. Alt som ikke lengre brukes, er gitt til nye eiere. Klær, skotøy, pynt, møbler. Masse som ungene har vokst fra. Noe er kastet på fyllinga.

Dette er noe jeg gjør med jevne mellomrom, 3-4 ganger i året. Men jeg forundrer meg stadig over alt vi har i huset *sukk*

Nå driver jeg å funderer på å lage et trimrom, derfor ivrer jeg litt etter å kvitte meg med det som ikke er nødvendig å ta vare på (trenger plassen!). *s*

Jeg har fått ryddet ut masse fra huset. Alt som ikke lengre brukes, er gitt til nye eiere. Klær, skotøy, pynt, møbler. Masse som ungene har vokst fra. Noe er kastet på fyllinga.

Dette er noe jeg gjør med jevne mellomrom, 3-4 ganger i året. Men jeg forundrer meg stadig over alt vi har i huset *sukk*

Nå driver jeg å funderer på å lage et trimrom, derfor ivrer jeg litt etter å kvitte meg med det som ikke er nødvendig å ta vare på (trenger plassen!). *s*

Skulle ønske jeg klarte å rydde og kaste litt jeg også.. Det er ikke lett :)

Hvilke apparater skal du ha på trimrommet?

Vi har akkurat fått oss tredemølle, så blir spennende å sette i gang :)

Skulle ønske jeg klarte å rydde og kaste litt jeg også.. Det er ikke lett :)

Hvilke apparater skal du ha på trimrommet?

Vi har akkurat fått oss tredemølle, så blir spennende å sette i gang :)

Jeg skal kjøpe en multigym på xxl. Den koster 1500,- med et vektmagasin på 60 kg. Tror det rekker i massevis for mitt bruk.

Har trimsykkel, manualer, og ønsker meg Kettlebells til bursdagen min *hehe* (mannen min synes jeg er sprø)- Rockeringer har jeg også, forresten, og trimmatter. Vurderer ei romaskin også.

Har løfta vekter i tre omganger i dag. Egentlig bare for å imponere ungene mine *s*

Jeg skal kjøpe en multigym på xxl. Den koster 1500,- med et vektmagasin på 60 kg. Tror det rekker i massevis for mitt bruk.

Har trimsykkel, manualer, og ønsker meg Kettlebells til bursdagen min *hehe* (mannen min synes jeg er sprø)- Rockeringer har jeg også, forresten, og trimmatter. Vurderer ei romaskin også.

Har løfta vekter i tre omganger i dag. Egentlig bare for å imponere ungene mine *s*

Hehe, det blir jo et bra treningsrom det der da :D

Annonse

Ja, det blir sikkert bra etterhvert. Satser sterkt på å få tilbake den kroppen jeg hadde for noen år siden. Det betyr høy puls, svette og blodslit på meg... Men jeg gleder meg til det :-)

Ønsker meg også trimrom! Men jeg tviler sterkt på at ungene går med på å dele et knøttlite soverom for at mamma skal få ha et eget trimrom gitt. ;o)

Ønsker meg også trimrom! Men jeg tviler sterkt på at ungene går med på å dele et knøttlite soverom for at mamma skal få ha et eget trimrom gitt. ;o)

Her må jeg nøye meg med en del av kjeller'n. Det er ikke pent, for det er jo et lagerrom, men det vil fungere.

Her må jeg nøye meg med en del av kjeller'n. Det er ikke pent, for det er jo et lagerrom, men det vil fungere.

Blir det brukt når det er et utrivelig lagerrom i kjelleren da? Mal det i en lys og trivelig (og varm!) farge og heng opp noen fine bilder kanskje? Gjør det så innbydende som mulig så blir det mer fristende å gå ned der. *Litt misunnelig*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...