Gå til innhold

Savner du jula?

Gjest Ding dong merrily on high

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør jeg. Gleder meg til neste jul. Håper den blir like bra som den var i år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, er definitivt ferdig med jula for denne gangen. :o) Men kommer nok til å begynne å glede meg til jul så smått når oktober kommer, det gjør jeg alltid. :o) Nå er det påske, vår og deretter sommer som står for tur! :o)

Skrevet

Nei, er definitivt ferdig med jula for denne gangen. :o) Men kommer nok til å begynne å glede meg til jul så smått når oktober kommer, det gjør jeg alltid. :o) Nå er det påske, vår og deretter sommer som står for tur! :o)

Kanskje denne: http://www.youtube.com/watch?v=rBxoX86pS2M kan få deg i julestemmning igjen. :)

Gjest Elextra
Skrevet

Har heldigvis ikke feiret jul i år ennå, og det er svært langt fra noe savn.

Skrevet

Nei, nå gleder jeg meg over at dagene blir lengere og lengere.

Skrevet

Nei. Men jeg har fortsatt endel av julepynten liggende i en haug i stuen, fordi jeg ikke har fått pakket det vekk enda.

Gjest Modern77
Skrevet

Uff, vi har ikke tatt ned juletreet ennå :( Har rett og slett ikke hatt tid :D

Men det er et kunstig et, så ingen fare for dryssing.

Skrevet

Jeg kunne godt tenkt meg en ny jul, fullstendig anderledes enn jula i fjor :)

Men først vil jeg ha en helt fantastisk sommer :D

Skrevet

Jeg kunne godt tenkt meg en ny jul, fullstendig anderledes enn jula i fjor :)

Men først vil jeg ha en helt fantastisk sommer :D

*klem*

Gjest Nå er det sommerbilene som skal ut
Skrevet

Nei *ler* Jeg simpelthen elsker julen, og jeg pynter og ordner etter alle kunstens regler :P Jeg er dog et veldig "sesongmenneske" så når jula er over, hvilket den er for meg 1 januar, da er den det.

Alt pakkes ned første ledige helg og så gleder jeg meg kjempemye til vår og sommer med alt hva det bringer med seg.

Til høsten så kommer jeg til å glede meg masse til jul igjen :P

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Nei *ler* Jeg simpelthen elsker julen, og jeg pynter og ordner etter alle kunstens regler :P Jeg er dog et veldig "sesongmenneske" så når jula er over, hvilket den er for meg 1 januar, da er den det.

Alt pakkes ned første ledige helg og så gleder jeg meg kjempemye til vår og sommer med alt hva det bringer med seg.

Til høsten så kommer jeg til å glede meg masse til jul igjen :P

Enig.

Elsker jula og nyter den. Men når den er slutt, så er den slutt. :)

Gleder meg til neste gang.

Skrevet

Nei. Men jeg hadde tålt en ny ukes ferie.

''Men jeg hadde tålt en ny ukes ferie.''

Å, ja! :-) To, tilogmed...

Skrevet

*klem*

Tusen takk :) Jeg liker klemmer :)

*klemmer morsan tilbake*

Skrevet

Tusen takk :) Jeg liker klemmer :)

*klemmer morsan tilbake*

Hvordan går det med søvnen? :-)

Skrevet

Nei. Men jeg hadde tålt en ny ukes ferie.

Tiltredes!

Skrevet

Hvordan går det med søvnen? :-)

Jeg har håp om at det gradvis bedrer seg. Natt til å går sov jeg 5 timer. I natt tok det tid før jeg sovnet, men sov nok rundt 6 timer med god søvn. Mer til og fra på morgenen, men valgte å bli liggende i sengen noen ekstra timer :)

Håper dette er starten på en god trend :)

Skrevet

Savner bare våren og sommeren jeg. :)

Julen er koselig, men kort nok til at vi kan glede oss til jul når høsten kommer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...