Gjest Ding dong merrily on high Skrevet 22. januar 2011 Skrevet 22. januar 2011 Det gjør jeg. Gleder meg til neste jul. Håper den blir like bra som den var i år. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. januar 2011 Skrevet 22. januar 2011 Nei, er definitivt ferdig med jula for denne gangen. ) Men kommer nok til å begynne å glede meg til jul så smått når oktober kommer, det gjør jeg alltid. ) Nå er det påske, vår og deretter sommer som står for tur! ) 0 Siter
Gjest Ding dong merrily on high Skrevet 22. januar 2011 Skrevet 22. januar 2011 Nei, er definitivt ferdig med jula for denne gangen. ) Men kommer nok til å begynne å glede meg til jul så smått når oktober kommer, det gjør jeg alltid. ) Nå er det påske, vår og deretter sommer som står for tur! ) Kanskje denne: http://www.youtube.com/watch?v=rBxoX86pS2M kan få deg i julestemmning igjen. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 22. januar 2011 Skrevet 22. januar 2011 Har heldigvis ikke feiret jul i år ennå, og det er svært langt fra noe savn. 0 Siter
rose23 Skrevet 22. januar 2011 Skrevet 22. januar 2011 Kanskje denne: http://www.youtube.com/watch?v=rBxoX86pS2M kan få deg i julestemmning igjen. Glad jula er over og at det er lenge til neste gang! 0 Siter
fyrlykt Skrevet 22. januar 2011 Skrevet 22. januar 2011 Nei, nå gleder jeg meg over at dagene blir lengere og lengere. 0 Siter
ekte nick Skrevet 23. januar 2011 Skrevet 23. januar 2011 Nei. Men jeg har fortsatt endel av julepynten liggende i en haug i stuen, fordi jeg ikke har fått pakket det vekk enda. 0 Siter
Gjest Modern77 Skrevet 23. januar 2011 Skrevet 23. januar 2011 Uff, vi har ikke tatt ned juletreet ennå Har rett og slett ikke hatt tid Men det er et kunstig et, så ingen fare for dryssing. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 23. januar 2011 Skrevet 23. januar 2011 Jeg kunne godt tenkt meg en ny jul, fullstendig anderledes enn jula i fjor Men først vil jeg ha en helt fantastisk sommer 0 Siter
morsan Skrevet 23. januar 2011 Skrevet 23. januar 2011 Jeg kunne godt tenkt meg en ny jul, fullstendig anderledes enn jula i fjor Men først vil jeg ha en helt fantastisk sommer *klem* 0 Siter
Gjest Nå er det sommerbilene som skal ut Skrevet 23. januar 2011 Skrevet 23. januar 2011 Nei *ler* Jeg simpelthen elsker julen, og jeg pynter og ordner etter alle kunstens regler Jeg er dog et veldig "sesongmenneske" så når jula er over, hvilket den er for meg 1 januar, da er den det. Alt pakkes ned første ledige helg og så gleder jeg meg kjempemye til vår og sommer med alt hva det bringer med seg. Til høsten så kommer jeg til å glede meg masse til jul igjen 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 23. januar 2011 Skrevet 23. januar 2011 Nei *ler* Jeg simpelthen elsker julen, og jeg pynter og ordner etter alle kunstens regler Jeg er dog et veldig "sesongmenneske" så når jula er over, hvilket den er for meg 1 januar, da er den det. Alt pakkes ned første ledige helg og så gleder jeg meg kjempemye til vår og sommer med alt hva det bringer med seg. Til høsten så kommer jeg til å glede meg masse til jul igjen Enig. Elsker jula og nyter den. Men når den er slutt, så er den slutt. Gleder meg til neste gang. 0 Siter
laban Skrevet 23. januar 2011 Skrevet 23. januar 2011 Nei. Men jeg hadde tålt en ny ukes ferie. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 23. januar 2011 Skrevet 23. januar 2011 Nei. Men jeg hadde tålt en ny ukes ferie. ''Men jeg hadde tålt en ny ukes ferie.'' Å, ja! :-) To, tilogmed... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 23. januar 2011 Skrevet 23. januar 2011 *klem* Tusen takk Jeg liker klemmer *klemmer morsan tilbake* 0 Siter
cathlin Skrevet 23. januar 2011 Skrevet 23. januar 2011 Tusen takk Jeg liker klemmer *klemmer morsan tilbake* Hvordan går det med søvnen? :-) 0 Siter
morsan Skrevet 23. januar 2011 Skrevet 23. januar 2011 Nei. Men jeg hadde tålt en ny ukes ferie. Tiltredes! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 23. januar 2011 Skrevet 23. januar 2011 Hvordan går det med søvnen? :-) Jeg har håp om at det gradvis bedrer seg. Natt til å går sov jeg 5 timer. I natt tok det tid før jeg sovnet, men sov nok rundt 6 timer med god søvn. Mer til og fra på morgenen, men valgte å bli liggende i sengen noen ekstra timer Håper dette er starten på en god trend 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. januar 2011 Skrevet 23. januar 2011 Savner bare våren og sommeren jeg. Julen er koselig, men kort nok til at vi kan glede oss til jul når høsten kommer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.