Gå til innhold

Burde vi ikke få vite hvem?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mindre lekkert. Godt vi mennesker stort sett tåler en støyt, men dette er likevel på trynet. Tror jeg heretter skal bevege meg med større forsiktighet i disse områdene...

Noen ganger lurer jeg på hvor mye vi har vært lykkelig uvitende om i årevis - før avsløringene kommer. Lurer på hvordan det har sett ut "bak teppet" i en del av kebabsjapene jeg har vært innom. Jeg har nok vært heldig og unngått sykdom, men jeg kjenner ganske mange som har blitt dårlige bl.a. av kebab...

Jeg tror for øverig at en svarteliste kune være bra. Det ville holde folk fra å besøke de stedene som ikke praktiserer etter akseptabel standard. Dermed blir det ikke så mye penger å tjene heller, om man forsømmer hygjenen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...