Gå til innhold

Sparepærer i minusgrader

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det sparerærer som kan erstatte 60W pæren utendørs? Har forsøkt et par men de vil rett og slett ikke tenne i minusgrader.

Skrevet

Da jeg var hos Clas Ohlsson og lette etter sparepære til utelampen, oppdaget jeg at det faktisk sto på pakningen hvor mye de tåler av kulde. Og der er det altså store forskjeller. Pæren jeg kjøpte funker utmerket, også på iskalde netter.

Gjest sparepæra
Skrevet

I innkjørselen vår har vi en port, lys på toppen av de, vi skiftet pærer i de nå før jul, gemalen skriver dato på sparepærene han setter i lamper, på de stod det 23/10-2005, det vil si at de har holdt i hele 5 år.

De pærene var kjøpt i Spar-butikken vår, altså daglivarebutikken.

Skrevet

Det vil jeg anta, for vi har flere sparepærer utendørs som holdt gjennom hele den harde vinteren i fjor og fremdeles står der.

Skrevet

Jeg har sparepærer ute, og de har fungert ned mot minus 30.

Skrevet

Jeg har First Price sparepærer i alle utelampene, og har aldri hatt noen problemer uansett temperatur.

Skrevet

Det problemet har vi også med lampa utenfor garasjen. Den lever sitt eget lille liv for tiden, spesielt før jul da det var så kaldt. :o)

Skrevet

Aldri hatt noen problemer med sparepærer i minusgrader.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...