Gjest slitsomt og leit Skrevet 24. januar 2011 Skrevet 24. januar 2011 Skal prøve å gjøre denne historien kort: Jeg har de siste 10-12 årene trodd jeg har hatt 3-4 forskjellige kreftformer(noen av dem flere ganger), men det har vært falsk alarm hver gang. Ut fra det jeg har lest på nettet så har mange av symptomene jeg har "hatt" matchet de ulike kreftformene. Det kan gå et år eller to i mellom hver gang jeg tror det er noe galt, og nå er det på'n igjen. Denne gangen er det endring i toalettbesøk som gjør meg urolig. Jeg har alltid gått på toalett til samme tid, og det en gang daglig. Siden midten av desember gikk jeg mye kvalm og var på toalettet et par ganger om dagen. Jeg følte at jeg ikke fikk tømt meg skikkelig, og dette vedvarer fortsatt. Kvalmen er borte, men jeg går fortsatt på toalettet flere ganger daglig(2-3 besøk). De gangene jeg har lest meg opp på symptomer tidligere så har flere dukket opp underveis etter at jeg har lest hva som gjelder, så mitt spørsmål er: kan man virkelig fremkalle så mange forskjellige symptomer bare ved å tenke på dem? I mitt tilfelle er det hyppige toalettbesøk og følelsen av å ikke få tømt seg skikkelig - går det an å fremprovosere slik ved å tenke tanken? Jeg har som sagt vært hos den samme legen mange ganger tidligere og jeg er flau hver gang jeg kommer med mine antagelser om å ha den og den kreftformen. Har til og med vært hos privatlege og betalt i dyre dommer for å slippe å laste legen med min uro og antagelig falske sykdom. 0 Siter
Gjest tenker jeg Skrevet 24. januar 2011 Skrevet 24. januar 2011 Kanskje det er på tide å søke hjelp for det du egentlig lider av, nemlig helseangst. Det er hjelp å få for det. 0 Siter
Alana Skrevet 24. januar 2011 Skrevet 24. januar 2011 Dersom legene ikke finner noe galt, så er det sannsynligis ikke noe galt. Jeg tror du lider av cancrofobi,og det er nok den lidelsen du må søke hjelp for. Det er fryktelig belastende å ha det sånn, så jeg håper du får hjelp! 0 Siter
Gjest syvorda Skrevet 24. januar 2011 Skrevet 24. januar 2011 Les denne: http://www.haugenbok.no/resverk.cfm?stipr=aktoer-0_38947-1_2&cid=173276 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.