Gå til innhold

Hva feiler det FACEBOOK egentlig??

Anbefalte innlegg

Gjest Siberrria

Hva i all verden har skjedd med facebooken min og til noen andre jeg vet om som har samme problem som meg..

Problemet er at den ikke oppdaterer seg... Jeg prøvde å bytte profilbilde men den smatt bare over til det gamle bildet...etter 3 dager fikk jeg endelig beholde det bildet jeg satte som profilbilde... Folk kommenterer på siden min og det blir borte...for så å komme tilbake dager senere... Jeg har fått mail i innboksen min som jeg heldigvis kan lese inne på msn'n min.. men den har ennå ikke kommet i innboksen på Facebook... Folk har addet meg (noe jeg igjen ser inne i msn) men har ingen venneforespørsler inne i FB før mange dager etter at de har sent..

Dette begynner å bli veldig frustrerende...hva pokker er det som skjer? Har aldri hatt problemer inne i FB før så jeg blir litt matt kan man si...

Noen andre som har dette problemet? Eller som vet hva jeg kan gjøre?

Jeg har prøvd å kjøre FB både gjennom Firefox og Explorer med akkurat like dårlig resultat...ting blir rett og slett ikke oppdatert.. Folk skriver kommentarer under bildene mine som jeg ikke ser før lenge etter...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/359695-hva-feiler-det-facebook-egentlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...