Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blanda eplemost og farris var det legen fortalte meg. Jeg sliter massivt med farris, og fikk det ikke til, men det skal være bra. Er noe med saltene og mineralene og sånn...

Takk, er det som funker best her ser det ut til. Men farrisen får stå, så det blir lite kulsyre.

Drikk det du får i deg. Det viktigste er at det er væske, slik at man ikke blir uttørret. Man kan blande i litt salt, eller drikke farris, eplemost eller i grunnen hva som helst. Er man kvalm og uvel begrenser det seg kanskje hva man får ned. Saltvann greier ikke jeg å drikke ihvertfall. Juice er litt næring i, og kald smaker det friskt og godt. God bedring.

Takk! Eplejuice med "tam" farris er dagens hit!

Skjønner kke hvorfor alle er så veldig opptatt av å skulle spise når man har omgangssyken. Det viktigste er å drikke, og noe holdes nede selv om det meste spyes opp igjen.

Er bar eå vente på å bl frisk igjen.

Ingen oppkast, kryss i taket!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...