Alja Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hvorfor er det "lov" å synes det, og ikke å være litt på kant med Ikea-kunst tro? I min verden er begge ærlige meninger, men snobberi-stemplet er kort unna om en tar avstand fra masseproduserte Ikeakunstplakater? (Og det er i grunn en veldig pussig & litt annerledes posisjon å være i..Det er sjelden jeg får være snobben! ) Jeg liker enkelte nipser veldig godt, men de må være smakskontrollert og håndplukket av MEG! ;D ''I min verden er begge ærlige meninger, men snobberi-stemplet er kort unna om en tar avstand fra masseproduserte Ikeakunstplakater?'' Det er forskjell på å si at noe ikke faller i smak og å _ta_avstand_fra_ f.eks. masseproduserte Ikeakunstplakater. Å si at man ikke liker noe, er å gi uttrykk for egen personlige smak. Slikt kommer inn under ærlig mening hos de fleste. Når man tar avstand fra noe og på mer generelt grunnlag annonserer hvorfor det er galt å like det, har man gjort seg til dommer over andres smak. Mange vil oppfatte det som snobbete. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/359741-frekt-%C3%A5-p%C3%A5peke-at-noe-i-fra-ikea/page/4/#findComment-3107706 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Er det annenrangs å handle på IKEA? Kan hende at noen synes det, men det må jo bli deres eget snobbete problem. Jeg blir mest imponert over at venninnen din har tilbrakt så mye tid på IKEA at hun gjenkjente bildene. Hadde jeg klart å gjenkjenne hvor noe var kjøpt, hadde jeg sikkert vært så stolt av meg selv at jeg bare måtte vise hvor flink jeg var. ;-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/359741-frekt-%C3%A5-p%C3%A5peke-at-noe-i-fra-ikea/page/4/#findComment-3107715 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 ''I min verden er begge ærlige meninger, men snobberi-stemplet er kort unna om en tar avstand fra masseproduserte Ikeakunstplakater?'' Det er forskjell på å si at noe ikke faller i smak og å _ta_avstand_fra_ f.eks. masseproduserte Ikeakunstplakater. Å si at man ikke liker noe, er å gi uttrykk for egen personlige smak. Slikt kommer inn under ærlig mening hos de fleste. Når man tar avstand fra noe og på mer generelt grunnlag annonserer hvorfor det er galt å like det, har man gjort seg til dommer over andres smak. Mange vil oppfatte det som snobbete. Men gjør ikka alle det noen ganger, uten å synes noe ille om folk som IKKE tar avstand fra det og det, allikevel? Jeg tar avstand fra mye rart jeg, men ikke på en sånn veldig gravalvorlig og overbevist måte..;p Bare PRØV meg på musikk. Og jeg ignorer GLATT at jeg liker mye skit sjøl. Men det er forskjell på sånn skit jeg liker og på sånn skit andre liker! Jeg tror nesten ikke noe på folk som aldri hever et øyenbryn, eller flirer litt inneforstått inni seg fra tid til annen over andres pussige smak. Men nå drar vi oss langt unna Ikea da. Som sagt Ikea synes jeg er strait. (Selvom jeg, igjen, ikke ville dekorert med kunstplakatene;)) Men jeg hoverer gjerne over ting som ; Phil Collins på annlegget, måker i flukt på veggen, stresslesser, komfyrplatetildekkere, do-tepper og enhver sånn vis indianermann-nips eller ting av typen drageaskebeger. Og mye, mye mere. Om det gjør meg til en dårlig person, så javel, og gjerne for meg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/359741-frekt-%C3%A5-p%C3%A5peke-at-noe-i-fra-ikea/page/4/#findComment-3107728 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Men gjør ikka alle det noen ganger, uten å synes noe ille om folk som IKKE tar avstand fra det og det, allikevel? Jeg tar avstand fra mye rart jeg, men ikke på en sånn veldig gravalvorlig og overbevist måte..;p Bare PRØV meg på musikk. Og jeg ignorer GLATT at jeg liker mye skit sjøl. Men det er forskjell på sånn skit jeg liker og på sånn skit andre liker! Jeg tror nesten ikke noe på folk som aldri hever et øyenbryn, eller flirer litt inneforstått inni seg fra tid til annen over andres pussige smak. Men nå drar vi oss langt unna Ikea da. Som sagt Ikea synes jeg er strait. (Selvom jeg, igjen, ikke ville dekorert med kunstplakatene;)) Men jeg hoverer gjerne over ting som ; Phil Collins på annlegget, måker i flukt på veggen, stresslesser, komfyrplatetildekkere, do-tepper og enhver sånn vis indianermann-nips eller ting av typen drageaskebeger. Og mye, mye mere. Om det gjør meg til en dårlig person, så javel, og gjerne for meg! Ditt valg å hovere. Men da bør du ikke klage over å bli kallt en snobb. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/359741-frekt-%C3%A5-p%C3%A5peke-at-noe-i-fra-ikea/page/4/#findComment-3107744 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ditt valg å hovere. Men da bør du ikke klage over å bli kallt en snobb. Men jeg tror folk som ikke hoverer over noen ting i det hele tatt ljuger..;p Akkurat som de som synes alle er akkurat like greie & like pene, at alle har like rett, og som aldri baksnakker noen, ikke engang litt, selvom de har gjort noe sensasjonelt og skandale! ;D Det høres skikkelig dritkjedelig ut å aldri hovere. Så da hoverer jeg meg fint videre og får kose meg med nyutnevnt snobbe-tittel så godt jeg bare kan..;P Jeg står nok den fint over! ;D 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/359741-frekt-%C3%A5-p%C3%A5peke-at-noe-i-fra-ikea/page/4/#findComment-3107751 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Men jeg tror folk som ikke hoverer over noen ting i det hele tatt ljuger..;p Akkurat som de som synes alle er akkurat like greie & like pene, at alle har like rett, og som aldri baksnakker noen, ikke engang litt, selvom de har gjort noe sensasjonelt og skandale! ;D Det høres skikkelig dritkjedelig ut å aldri hovere. Så da hoverer jeg meg fint videre og får kose meg med nyutnevnt snobbe-tittel så godt jeg bare kan..;P Jeg står nok den fint over! ;D '' får kose meg med nyutnevnt snobbe-tittel så godt jeg bare kan..'' Snobb & kloakk-arbeider. Pussig kombinasjon på samme dag ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/359741-frekt-%C3%A5-p%C3%A5peke-at-noe-i-fra-ikea/page/4/#findComment-3107755 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 '' får kose meg med nyutnevnt snobbe-tittel så godt jeg bare kan..'' Snobb & kloakk-arbeider. Pussig kombinasjon på samme dag ;-) Jupp, det er sannelig ikke bare-bare på en og samme dag! ;D 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/359741-frekt-%C3%A5-p%C3%A5peke-at-noe-i-fra-ikea/page/4/#findComment-3107756 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Men jeg tror folk som ikke hoverer over noen ting i det hele tatt ljuger..;p Akkurat som de som synes alle er akkurat like greie & like pene, at alle har like rett, og som aldri baksnakker noen, ikke engang litt, selvom de har gjort noe sensasjonelt og skandale! ;D Det høres skikkelig dritkjedelig ut å aldri hovere. Så da hoverer jeg meg fint videre og får kose meg med nyutnevnt snobbe-tittel så godt jeg bare kan..;P Jeg står nok den fint over! ;D ''Men jeg tror folk som ikke hoverer over noen ting i det hele tatt ljuger..;p Akkurat som de som synes alle er akkurat like greie & like pene, at alle har like rett, og som aldri baksnakker noen, ikke engang litt, selvom de har gjort noe sensasjonelt og skandale! ;D'' Mener du de som _hevder_ at de aldri hoverer, lyver etc... De som ikke baksnakker, hoverer og lyver, i hvert fall ikke nok til at man legger merke til det, er bare behagelige å ha med å gjøre. ''Det høres skikkelig dritkjedelig ut å aldri hovere. Så da hoverer jeg meg fint videre og får kose meg med nyutnevnt snobbe-tittel så godt jeg bare kan..;P Jeg står nok den fint over! ;D'' Det var bra, for du klagde jo på snobbestempelet andre gav deg lengre opp i tråen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/359741-frekt-%C3%A5-p%C3%A5peke-at-noe-i-fra-ikea/page/4/#findComment-3107760 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 ''Men jeg tror folk som ikke hoverer over noen ting i det hele tatt ljuger..;p Akkurat som de som synes alle er akkurat like greie & like pene, at alle har like rett, og som aldri baksnakker noen, ikke engang litt, selvom de har gjort noe sensasjonelt og skandale! ;D'' Mener du de som _hevder_ at de aldri hoverer, lyver etc... De som ikke baksnakker, hoverer og lyver, i hvert fall ikke nok til at man legger merke til det, er bare behagelige å ha med å gjøre. ''Det høres skikkelig dritkjedelig ut å aldri hovere. Så da hoverer jeg meg fint videre og får kose meg med nyutnevnt snobbe-tittel så godt jeg bare kan..;P Jeg står nok den fint over! ;D'' Det var bra, for du klagde jo på snobbestempelet andre gav deg lengre opp i tråen. Vel, jeg synes det høres ut som en dritkjedelig bande, og søker uansett ikke medlemskap!..;P Klager gjør jeg ikke nødvendigvis, men litt artig er det jo. Tror det er mange (som litt uventa) kan snobbe seg sammen med meg om definisjonene dine skulle stemme! ;D 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/359741-frekt-%C3%A5-p%C3%A5peke-at-noe-i-fra-ikea/page/4/#findComment-3107762 Del på andre sider Flere delingsvalg…
løvinne71 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg ville ikke sagt det, uten å føle at jeg sa noe frekt. Personlig ville jeg heller ha bare vegger en stund, og litt etter litt hengt opp kunst, bilder, fotografier eller plakater jeg hadde valgt ut fordi jeg var glad i dem, liker kunstneren, de minnet meg om perioder i livet mitt, forteller noe om de som bor i leiligheten osv , enn å henge opp en rekke bilder kjøpt i en møbelbutikk bare for å henge opp noe, i verste fall noe som matcher sofaen. :-§ Men det hadde ikke vært noe bedre om du hadde betalt en gallerist 100000 for å henge opp dyr kunst du ikke hadde valgt selv / hatt noe forhold til, det hadde vært mye værre! Det blir som å kjøpe bøker man synes ser pene ut i bokhyllen. Kunst og litteratur er noe mer enn interiør, synes jeg. Men jeg er sikkert en snobb på disse områdene. Jeg er veldig glad i IKEA, har møbler og mye annet derfra, blantet med ting fra andre steder, både nytt og arvet. Men jeg ville ikke påpekt til en venn at alle bildene var kjøpt samtidig i samme butikk bare for å henge opp noe. Jeg ville heller sagt noe pent om noe annet som jeg likte i leiligheten. "i verste fall noe som matcher sofaen" Hvorfor er dette "i verste fall"?? Jeg synes faktisk det er like så "riktig" å velge bilder som passer inn i øvrig interiør, enn at de skal gjenspeile min livshistorie eller være malt av min "favoritt-kunstner" (som jeg forøvrig ikke har) I et rom er det ofte helheten som teller. Så et bilde som passer godt til interiøret, kan komme maksimalt til sin rett i riktige omgivelser, selvom det ikke er så personlig, spennede eller interessant i seg selv. I motsatt fall kan også et bilde man har et "personlig" forhold til virke helt malplassert hvis det skjærer seg totalt med innredningen forøvrig.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/359741-frekt-%C3%A5-p%C3%A5peke-at-noe-i-fra-ikea/page/4/#findComment-3107768 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Men gjør ikka alle det noen ganger, uten å synes noe ille om folk som IKKE tar avstand fra det og det, allikevel? Jeg tar avstand fra mye rart jeg, men ikke på en sånn veldig gravalvorlig og overbevist måte..;p Bare PRØV meg på musikk. Og jeg ignorer GLATT at jeg liker mye skit sjøl. Men det er forskjell på sånn skit jeg liker og på sånn skit andre liker! Jeg tror nesten ikke noe på folk som aldri hever et øyenbryn, eller flirer litt inneforstått inni seg fra tid til annen over andres pussige smak. Men nå drar vi oss langt unna Ikea da. Som sagt Ikea synes jeg er strait. (Selvom jeg, igjen, ikke ville dekorert med kunstplakatene;)) Men jeg hoverer gjerne over ting som ; Phil Collins på annlegget, måker i flukt på veggen, stresslesser, komfyrplatetildekkere, do-tepper og enhver sånn vis indianermann-nips eller ting av typen drageaskebeger. Og mye, mye mere. Om det gjør meg til en dårlig person, så javel, og gjerne for meg! Jeg er litt enig med deg, og synes det vitner om dårlig smak om man kjøper alle bildene på IKEA for at de skal passe til salongen. Men jeg synes det blir feil å mislike bildene fra Ikea FORDI de er fra Ikea. Da jeg var på besøk hos min søster for en stund siden kommenterte jeg et flott fotografi hun hadde i gangen. Hun kunne "stolt" fortelle at hun hadde kjøpt det på Ikea (stolt i betydningen at hun virkelig hadde gjort et funn der, i stedet for å kjøpe i dyre dommer andre steder). Så kom en venninne av henne som gjenkjente bildet fra Ikea - det var visst mange som hadde akkurat det bildet :/. Og DER har du i mine øyne noe av det mest negative med "IKEA-kunst" - det går jo tretten av dusinet på den (i hvertfall på den delen som er brukbart), og dette står jo i motsetning til å kalle det kunst i det hele tatt. Men å håndplukke bilder der fordi man liker dem ser jeg ikke noe galt ved - selv om det neppe kan kalles kunst . 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/359741-frekt-%C3%A5-p%C3%A5peke-at-noe-i-fra-ikea/page/4/#findComment-3107772 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg er litt enig med deg, og synes det vitner om dårlig smak om man kjøper alle bildene på IKEA for at de skal passe til salongen. Men jeg synes det blir feil å mislike bildene fra Ikea FORDI de er fra Ikea. Da jeg var på besøk hos min søster for en stund siden kommenterte jeg et flott fotografi hun hadde i gangen. Hun kunne "stolt" fortelle at hun hadde kjøpt det på Ikea (stolt i betydningen at hun virkelig hadde gjort et funn der, i stedet for å kjøpe i dyre dommer andre steder). Så kom en venninne av henne som gjenkjente bildet fra Ikea - det var visst mange som hadde akkurat det bildet :/. Og DER har du i mine øyne noe av det mest negative med "IKEA-kunst" - det går jo tretten av dusinet på den (i hvertfall på den delen som er brukbart), og dette står jo i motsetning til å kalle det kunst i det hele tatt. Men å håndplukke bilder der fordi man liker dem ser jeg ikke noe galt ved - selv om det neppe kan kalles kunst . Jeg er helt enig med deg. I hele innlegget. Og selvfølgelig kjøper man et bilde på Ikea hvis man synes det er fint. Men jeg skjønner meg ikke på å kjøpe alle, bare fordi de er lett tilgjengelige, og dermed er man "ferdig" med dekor. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/359741-frekt-%C3%A5-p%C3%A5peke-at-noe-i-fra-ikea/page/4/#findComment-3107776 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ja det er frekt.. Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 "i verste fall noe som matcher sofaen" Hvorfor er dette "i verste fall"?? Jeg synes faktisk det er like så "riktig" å velge bilder som passer inn i øvrig interiør, enn at de skal gjenspeile min livshistorie eller være malt av min "favoritt-kunstner" (som jeg forøvrig ikke har) I et rom er det ofte helheten som teller. Så et bilde som passer godt til interiøret, kan komme maksimalt til sin rett i riktige omgivelser, selvom det ikke er så personlig, spennede eller interessant i seg selv. I motsatt fall kan også et bilde man har et "personlig" forhold til virke helt malplassert hvis det skjærer seg totalt med innredningen forøvrig.. Jeg er fult klar over at det er mange som tenker som deg, det er et stort marked for bilder laget nettopp for å matche sofaen. Jeg forklarer hvordan jeg tenker rundt dette, men er veldig klar over at mange tenker på en helt annen måte. Jeg ser at Laguna er helt enig med meg, men vi er ikke i flertall her.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/359741-frekt-%C3%A5-p%C3%A5peke-at-noe-i-fra-ikea/page/4/#findComment-3107782 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg er litt enig med deg, og synes det vitner om dårlig smak om man kjøper alle bildene på IKEA for at de skal passe til salongen. Men jeg synes det blir feil å mislike bildene fra Ikea FORDI de er fra Ikea. Da jeg var på besøk hos min søster for en stund siden kommenterte jeg et flott fotografi hun hadde i gangen. Hun kunne "stolt" fortelle at hun hadde kjøpt det på Ikea (stolt i betydningen at hun virkelig hadde gjort et funn der, i stedet for å kjøpe i dyre dommer andre steder). Så kom en venninne av henne som gjenkjente bildet fra Ikea - det var visst mange som hadde akkurat det bildet :/. Og DER har du i mine øyne noe av det mest negative med "IKEA-kunst" - det går jo tretten av dusinet på den (i hvertfall på den delen som er brukbart), og dette står jo i motsetning til å kalle det kunst i det hele tatt. Men å håndplukke bilder der fordi man liker dem ser jeg ikke noe galt ved - selv om det neppe kan kalles kunst . Også er det noe veldig touchy over hele smaksdiskusjonen..Mange innrømmer villig at de IKKE er interessert i å dekorere og å gjøre det personlig hjemme...men blir dritfornærma hvis deres ikke-anstrengelser skulle bli regna som mindre fine enn andres genuine anstrengelser og ekte entusiasme. Dette blir rart for meg. De færreste som åpent innrømmer at de ikke liker å koke og lage mat, blir særlig fornærma over at noen ville like et måltid kokt fra bunnen, med interesse, smak og hjerte bedre enn en kjele helt greie wienerpølser?! (Selvom pølser er godt,og man selvfølgelig takker pent for pølse når man får;)) Nå roter jeg meg sikkert langt ut på viddene, og får sikkert mere pepper, og jeg mener egentlig ikke å sammenligne wienerpølser og ikeakunst ELLER å si at min smak er å sammenligne med gourmetmåltider, men det ER noe pussig over at man skal kunne skilte totalt manglende interesse i samme åndedrag som misbeligelse og redsel for "ikke å være god nok" på et felt man sier man gir faen i. Hm! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/359741-frekt-%C3%A5-p%C3%A5peke-at-noe-i-fra-ikea/page/4/#findComment-3107786 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Også er det noe veldig touchy over hele smaksdiskusjonen..Mange innrømmer villig at de IKKE er interessert i å dekorere og å gjøre det personlig hjemme...men blir dritfornærma hvis deres ikke-anstrengelser skulle bli regna som mindre fine enn andres genuine anstrengelser og ekte entusiasme. Dette blir rart for meg. De færreste som åpent innrømmer at de ikke liker å koke og lage mat, blir særlig fornærma over at noen ville like et måltid kokt fra bunnen, med interesse, smak og hjerte bedre enn en kjele helt greie wienerpølser?! (Selvom pølser er godt,og man selvfølgelig takker pent for pølse når man får;)) Nå roter jeg meg sikkert langt ut på viddene, og får sikkert mere pepper, og jeg mener egentlig ikke å sammenligne wienerpølser og ikeakunst ELLER å si at min smak er å sammenligne med gourmetmåltider, men det ER noe pussig over at man skal kunne skilte totalt manglende interesse i samme åndedrag som misbeligelse og redsel for "ikke å være god nok" på et felt man sier man gir faen i. Hm! Enig med deg. Men som du sier er det et veldig "touchy" felt og en kan fort bli tatt for å være snobb. Jeg kan si liker møbler fra Expo-Nova bedre enn møbler fra Ikea (for det gjør jeg). Ergo er jeg antakelig snobb. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/359741-frekt-%C3%A5-p%C3%A5peke-at-noe-i-fra-ikea/page/4/#findComment-3107792 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Huff, kjenner typen. Jeg var i middag hos en relativt nyskilt voksen kollega av min mann for en tid tilbake sammen med flere av deres kollegaer. En av gjestene, en 30-årig arving av et foretak her i byen hadde akkurat kjøpt leilighet sammen med sin daværende kjæreste, og kom med følgende utsagn ved ankomst: "Fint her ja, men herregud myyyyye finere hos oss, og større også faktisk". Jeg ble stum, det samme ble den nyskilte kollegaen, og det værste er at hun i løpet av middagen skrøt av å ha hatt to elskere på en gang (mens hun hadde kjæreste) ved anledning. Vett følger ikke penger mao... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/359741-frekt-%C3%A5-p%C3%A5peke-at-noe-i-fra-ikea/page/4/#findComment-3107803 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Men jeg tror folk som ikke hoverer over noen ting i det hele tatt ljuger..;p Akkurat som de som synes alle er akkurat like greie & like pene, at alle har like rett, og som aldri baksnakker noen, ikke engang litt, selvom de har gjort noe sensasjonelt og skandale! ;D Det høres skikkelig dritkjedelig ut å aldri hovere. Så da hoverer jeg meg fint videre og får kose meg med nyutnevnt snobbe-tittel så godt jeg bare kan..;P Jeg står nok den fint over! ;D '' får kose meg med nyutnevnt snobbe-tittel så godt jeg bare kan..;P Jeg står nok den fint over! ;D'' Godt med litt avlastning ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/359741-frekt-%C3%A5-p%C3%A5peke-at-noe-i-fra-ikea/page/4/#findComment-3107807 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Er det annenrangs å handle på IKEA? Kan hende at noen synes det, men det må jo bli deres eget snobbete problem. Jeg blir mest imponert over at venninnen din har tilbrakt så mye tid på IKEA at hun gjenkjente bildene. Hadde jeg klart å gjenkjenne hvor noe var kjøpt, hadde jeg sikkert vært så stolt av meg selv at jeg bare måtte vise hvor flink jeg var. ;-) mvh ''Jeg blir mest imponert over at venninnen din har tilbrakt så mye tid på IKEA at hun gjenkjente bildene. '' Det holder ofte med å bla i katalogen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/359741-frekt-%C3%A5-p%C3%A5peke-at-noe-i-fra-ikea/page/4/#findComment-3107989 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 ''Jeg blir mest imponert over at venninnen din har tilbrakt så mye tid på IKEA at hun gjenkjente bildene. '' Det holder ofte med å bla i katalogen. Ikke for min hukommelse og innlevelse. ;-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/359741-frekt-%C3%A5-p%C3%A5peke-at-noe-i-fra-ikea/page/4/#findComment-3107993 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ikke for min hukommelse og innlevelse. ;-) mvh ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/359741-frekt-%C3%A5-p%C3%A5peke-at-noe-i-fra-ikea/page/4/#findComment-3107996 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.